دانلود و خرید کتاب دیپلماسی پیامبر (ص) محمدحسین جمشیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیپلماسی پیامبر (ص) اثر محمدحسین جمشیدی

کتاب دیپلماسی پیامبر (ص)

معرفی کتاب دیپلماسی پیامبر (ص)

کتاب دیپلماسی پیامبر (ص) نوشته محمد حسین جمشیدی بررسی نگرش و سیره سیاسی پیامبر(ص) در روابط خارجی آن حضرت با اقوام، ملل، جوامع، قبایل، حکومت‌ها، نظام‌های سیاسی و امت‌ها است. 

درباره کتاب دیپلماسی پیامبر (ص)

محمد حسین جمشیدی در کتاب دیپلماسی پیامبر (ص) به بررسی نگرش و سیره سیاسی پیامبر(ص) در روابط خارجی آن حضرت با اقوام، ملت‌ها، جوامع، قبایل، حکومت‌ها، نظام‌های سیاسی و امت‌ها پرداخته است.

 این کتاب چهار باب دارد. باب اول کتاب مقدمات و مبانی دیپلماسی پیامبر (ص) است. در این بخش مکتب سیاسی اسلام، اهداف پیامبر (ص) و رابطه حضرت محمد با سیاست بررسی می‌شود. باب دوم کتاب به اصول و قواعد دیپلماسی حضرت محمد (ص) پرداخته است. این بخش به بررسی اصول و قواعد سیاسی می‌پردازد که حضرت محمد (ص) در مقام رسول خدا، رهبر جامعه و ... باید در یک جامعه برقرار کند. باب سوم کتاب از سیاست‌ها، روش‌ها و راهبردهای سیاسی پیامبر (ص) صحبت می‌کند و از دعوت او به حق طلبی، راهبردهای اداره جامعه مانند صلح، عدالت، مرزداری و ... می‌گوید. باب چهارم نیز به ارکان دیپلماسی اختصاص دارد و از مکتوبات حضرت محمد (ص) می‌گوید. ویژگی‌های خاص هرکدام را نگاهی می‌اندازی و برخی از مهم‌ترین نامه‌های پیامبر (ص) را بررسی می‌کند. 

کتاب دیپلماسی پیامبر (ص) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با نگرش سیاسی حضرت محمد (ص) آشنا شوید و این جنبه از روابط و شخصیت رسول اسلام را بشناسید، کتاب دیپلماسی پیامبر (ص) به شما کمک می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۴ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان