دانلود و خرید کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای رندی گیج ترجمه سیدامیر بهپورنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای اثر رندی گیج

کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای

معرفی کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای

کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای نوشته رندی گیج و سیدامیر بهپوریا است.  اگر یک نقشه ساده و قدم به قدم برای موفقیت در جاده نتورک مارکتینگ می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را بخوانید و یاد بگیرید چطور ماشین پول‌سازی خلق کنید.

درباره کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای

اگر قرار گرفتن در بالاترین سطح تجارت بازاریابی شبکه‌ای رویای شما است، خط به خط این کتاب را بخوانید و وقتی تمام شد، دوباره آن را بخوانید. رندی گیج کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای را تالیف کرده تا به شما نشان دهد که این تجارت را چگونه انجام دهید، او استاد واقعی نتورک مارکتینگ است که در این کتاب تجربیاتش را با شما شریک می‌شود. 

گیج یکی از معدود اساتید خلق سازمان بازاریابی شبکه‌ای است. این کتاب به راحتی به شما راهی برای رسیدن به آزادی مالی را نشان خواهد داد. شما بعد از خواندن این کتاب، بیش از ۹۵ درصد افراد در نتورک مارکتینگ را خواهید شناخت و قادر خواهید بود که چطور با آن‌ها رفتار کنید.

امروزه یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت در هر کاری، داشتن مهارت و تخصص است. بازاریابی شبکه‌ای یکی از سریع‌ترین و مناسب‌ترین راه‌ها برای به دست آوردن یک ثروت بیکران است. با خواندن این کتاب، شما مطمئناً می‌توانید به این مهارت پول‌ساز دسترسی داشته باشید و آن را دقیقا متوجه شده و بتوانید از آموخته‌های این کتاب برای رشد و پیشرفت‌تان استفاده کنید. این کتاب، دیدگاه رویکرد کاربردی را برای موفقیت نتورکرها در اختیارشان قرار می‌دهد و توصیه‌های کاربردی را برای رشد به آنان ارائه می‌کند. یک نتورکر حرفه‌ای می‌داند که در بازاریابی شبکه‌ای چیزی به نام شانس وجود ندارد و باید تمام نکات حرفه‌ای بازاریابی شبکه‌ای را یاد گرفت و رعایت کرد تا بیشترین فروش و بهترین درآمد را داشت.

در بین هر گروهی از مردم، تعداد کمی در سن جوانی ثروتمند و بازنشسته می‌شوند و بقیه سال‌های عمر را بدون نگرانی سپری می‌کنند. عده بیشتری به سختی و برای مدت طولانی کار می‌کنند، ولی در نهایت دوران بازنشستگی خود را با آسودگی سپری می‌کنند، ولی در این میان تعداد بسیاری از مردم اگرچه به سختی و با کوشش بسیار خود را به آب و آتش میزنند و ۴۰ سال از عمر خود را صرف کار می‌کنند، ولی در واقع حقوق بازنشستگی ناچیزی نصیب آنها می‌شود و سال‌های طلایی خود را از دست داده‌اند. چه چیزی این گروه‌ها را از هم جدا می‌کند و راز گروه اول در چیست؟ چطور آنها به سرعت ثروتمند می‌شوند؟ و در نهایت افراد چه کاری می‌توانند انجام دهند که به این گروه ملحق شوند؟ این یک سوال قابل تامل است...

افرادی که نمی‌توانند موفق شوند در یک تله به نام پول در ازای زمان، مثل گروگان گرفتار شده‌اند. برای به دست آوردن پول بیشتر، آنها باید سخت‌تر و طولانی‌تر کار کنند. مادامی که شما سرگرم بازی تجارت پول در ازای زمان هستید نمی‌توانید هرگز به امنیت مالی دست پیدا کنید. شما باید مفهوم اهرم را برای فرار از تجارت پول در ازای زمان درک کنید و آن را به کار گیرید هم‌چنین شما باید قادر باشید هرروز صبح در آیینه نگاه کنید و بدانید که با رییس خودتان در حال صحبت کردن هستید. این‌طور است که شما می‌توانید موفق‌ باشید.

خواندن کتاب ناگفته های علم بازاریابی شبکه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک تجارت پولساز پیشنهاد می‌کنیم. 

پی‌گیری در بازاریابی شبکه‌ای
کیت شرایتر
درسنامه‌ی رهبری؛ ۲۱ درس برای تبدیل‌شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای
رندی گیج
جمله‌ی اول (چگونه با چند کلمه مشتری احتمالی را جذب کنیم)
تام شرایتر
پیگیری در بازاریابی شبکه ای
کیت شرایتر
چگونه فورا به اعتماد، باور، نفوذ و رابطه دوستانه برسید!
تام بیگ ال شرایتر
الفبای بازاریابی شبکه‌ای (جلد دوم)
مارک یارنل
الفبای بازاریابی شبکه‌ای (جلد اول)
مارک یارنل
هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه‌ای
رندی گیج
هنر اتمام فروش
برایان تریسی
دایره‌ی اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای)
علی معتمدی
چرا بازاریابی شبکه‌ای؟
کیت شرایتر
چهار رنگ؛ تیپ‌شناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه‌ای
تام شرایتر
پرزنت یک دقیقه ای
کیت شرایتر
راهبران (جلد اول)
تام شرایتر
دایره اول
رندی گیج
رهبر انگیزه‌بخش
تام شرایتر
راهبران (جلد دوم)
تام شرایتر
چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟
اسپنسر جانسون
یخ شکنان
تام بیگ ال شرایتر
پول پول پول پول پول
جان میلتون فاگ
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان