دانلود و خرید کتاب وادارم نکن فکر کنم استیو کروگ ترجمه ثمین سهیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وادارم نکن فکر کنم اثر استیو کروگ

کتاب وادارم نکن فکر کنم

نویسنده:استیو کروگ
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۶از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وادارم نکن فکر کنم

کتاب وادارم نکن فکر کنم اثری از استیو کروگ با ترجمه ثمین سهیلی است. این کتاب به طراحی و کاربردپذیری در وب و موبایل با رویکردی منطقی می‌پردازد.

درباره کتاب وادارم نکن فکر کنم

کتاب وادارم نکن فکر کنم یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در زمینه طراحی و کاربردپذیری در وب و موبایل نوشته شده است. استیو کروگ در این کتاب تمرکز را بر کاربران می‌گذارد. به این ترتیب به فعالان در حوزه طراحی وب این امکان را می‌دهد که مخاطب محصولشان را بهتر بشناسند و با به کار گیری روشی آسان و قابل اجرا برای هر نوع تیمی، اشکالات محصول (یا وبسایت را) زودتر شناسایی و رفع کنند.

این اثر از زمان انتشار در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار داشت اما مزیت این اثر در این است که شما ویراست جدید را مطالعه می‌کنید. بخشی از مطالب متناسب با تغییرات روز بازنویسی شده‌اند و فصل جدیدی نیز به این کتاب اضافه شده است و شامل مطالبی است که در ویراست‌های قبلی وجود نداشت.

کتاب وادارم نکن فکر کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

وادارم نکن فکر کنم را به تمام طراحان وب و موبایل پیشنهاد می‌کنیم. اگر کسب و کاری دارید که به صورت اینترنتی پیش می‌رود این اثر برای شما مفید و موثر است.  

درباره استیو کروگ 

استیو کروگ در سال ۱۹۵۰ متولد شد. او بیش از ۳۰ سال است که به عنوان متخصص تجربه کاربری و کاربردپذیری وب فعالیت می‌کند. از میان کارها و فعالیت‌های استیو کروگ می‌توان به مشاوره دادن به شرکت‌هایی مانند اپل، بلومبرگ، لکسوس، رادیوی ملی NPR و دیگر شرکت‌های معتبر در حوزه تکنولوژی اشاره کرد. 

بخشی از کتاب وادارم نکن فکر کنم

صفحه‌ها را به بخش‌های مشخص تفکیک کنید

در هر صفحه وب که طراحی مناسبی دارد، ایدئال این است که کاربران بتوانند کاری مانند آنچه در مسابقه قدیمی تلویزیونی هرم ۲۵۰۰۰ دلاری انجام می‌شد را صورت دهند. آن‌ها باید بتوانند هنگام مشاهده سایت به بخش‌های مختلف صفحه اشاره کنند و بگویند: «کارهایی که در این سایت می توانم انجام دهم!» «لینک‌های خبرهای مهم امروز!» «محصولاتی که این شرکت می‌فروشد!» «چیزهایی که مشتاق هستند به من بفروشند!» «ناوبری برای رفتن به قسمت‌های دیگر سایت!»

تقسیم بندی صفحه به بخش های کاملا مشخص اهمیت بسیار دارد؛ چرا که به کاربر امکان می‌دهد به سرعت تصمیم بگیرد که روی کدام قسمت تمرکز کند و کدام بخش‌ها را با خیال راحت نادیده بگیرد. مطالعات انجام شده برای ردیابی چشم کاربران هنگامی مرور صفحه نشان می‌دهد که کاربر در همان نگاه‌های اول فورا تصمیم می‌گیرد که کدام بخش‌های صفحه ممکن است اطلاعات مفیدی داشته باشند و سپس به ندرت به بقیه بخش‌ها نگاه می کند - چنانکه گویی آن بخش‌ها اصلا وجود ندارند. (نابینا شدن نسبت به نوار آگهی - اینکه کاربران بخش‌هایی را که فکر می‌کنند ممکن است حاوی آگهی‌های تبلیغاتی باشند نادیده می‌گیرند - بالاترین درجه این نوع گزینش است.)

فهرست 

  • پیشگفتار مترجم
  • پیشگفتار: درباره چاپ جدید
  • مقدمه
  • اصول راهنما
  • چیزهایی که باید درست انجام بدهید 
  • اطمینان از اینکه کار را درست انجام داده‌اید 
  • مسائل عمده و تاثیرات بیرونی

نظرات کاربران

کاربر ۴۸۲۶۳۳۴
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

کتابی خوب با بیانی ساده و روان

Farahnaz Sharififard
۱۴۰۱/۰۹/۳۰

بسیار کتاب خوبی بود

شهاب شهیدی
۱۴۰۱/۰۴/۱۷

این کتاب رو نخرید چون مطالب این کتاب رو نمیشه هایلایت کرد. در نتیجه نمی تونید نکته های مهم رو علامت گذاری کنید که مجددا مطالعه اش کنید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان