دانلود و خرید کتاب تزئین میز غذاخوری پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تزئین میز غذاخوری

کتاب تزئین میز غذاخوری از مجموعه کتاب‌های جامع آداب معاشرت است. این کتاب به ما کمک می‌کند تا با سفره آرایی اصولی هم به یک میزبان درجه یک تبدیل شویم و هم ارتباط میان افرادی را که دور میز هستند، بهبود ببخشیم.

این اثر نوشته پگی پُست، آنا پست، لیزی پست، دانیل پست سنینگ است و آن را با ترجمه مریم تقدیسی می‌خوانید.

درباره کتاب تزئین میز غذاخوری

تزئین میز غذاخوی علاوه بر اینکه یک هنر جذاب است و به سلیقه کسی که میز را چیده است، برمی‌گردد، آداب و اصول خاصی هم دارد. اصولی که هم کمک می‌کند تا تمام ظروف در جای مناسب خود قرار گیرند و دسترسی را برای همه راحت کنند و هم میز زیبا و آراسته‌ای ترتیب دهیم. سفره‌آرایی میز غذاخوری یک مزیت دیگر هم دارد، می‌تواند به اشتهای مهمانان کمک کند و ارتباط بین افراد دور میز را بهتر کند.

این کتاب اصول اولیه تزئین میز غذاخوری را به شما آموزش می‌دهد. علاوه بر این به شما کمک می‌کند تا یک میزبان عالی باشید که یک میز بی نقص برای مهمانانش آماده کرده است.

کتاب تزئین میز غذاخوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی است که دوست دارند یک میز بی نقص و اصولی بچینند و لحظاتی خوب را برای مهمانانشان رقم بزنند.

بخشی از کتاب تزئین میز غذاخوری

چیدن میز و استفاده از زیربشقابی و دستمال‌سفره علاوه ‌بر زیبایی‌بخشیدن جای هر یک از مهمانان را نیز مشخص می‌کند. استفاده از شمع برای تزئین میز به محیط آرامش می‌دهد و گلدانی ساده و پر از گل هم بر زیبایی آن می‌افزاید.

هر چیزی که روی میز قرار دارد باید شفاف و با طراوت باشد. هنوز استفاده از دستمال‌سفره‌های لینن سفید رسمی‌ترین شکل را به میز می‌دهد، ولی استفاده از دستمال‌سفره‌ها و دستمال‌های رنگی یا طرح‌دار و هم‌چنین زیربشقابی هم شیک است.

نظرات کاربران

صبح امید
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

فقط 9 صفحه بود؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان