دانلود و خرید کتاب به من مربوط است وین دایر ترجمه شهرزاد فتوحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به من مربوط است اثر وین دایر

کتاب به من مربوط است

نویسنده:وین دایر
انتشارات:نشر بخشایش
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب به من مربوط است

کتاب به من مربوط است اثر وین دایر، مربی معنوی و تاثیرگذار آمریکایی است. این کتاب سرشار از نکاتی است که به شما کمک می‌کند تحولی عمیق در زندگی خود ایجاد کنید. این اثر را با ترجمه شهرزاد فتوحی می‌خوانید. 

درباره کتاب به من مربوط است

وین دایر که یکی از مهم‌ترین مربیان معنوی دنیا است در کتاب به من مربوط است مخاطبان را با حکمت‌های روزانه آشنا می‌کند. مطالب این کتاب در عین سادگی به شما کمک می‌کنند تا در بحر تفکری عمیق فرو روید و بهترین و زیباترین احساسات دنیا را تجربه کنید. احساساتی که شما را به شناخت عمیق و درونی خودتان می‌رساند و در عین حال کمکتان می‌کند تا با زندگی که در اطرافتان در جریان است هماهنگ شوید. 

شاید از خود بپرسید که چرا هماهنگی با دنیا لازم است؟ شاید دلیلش این باشد که به این ترتیب ما موفق می‌شویم خود را با دنیا و اتفاقاتی که پیرامونمان رخ می‌دهد، منطبق کنیم. این انطباق باعث می‌شود تا دیدگاه متفاوتی نسبت به تمام رخدادهای دور و برمان، چه خوب و چه بد داشته باشیم. تمام اتفاقات بد به چیزی تبدیل می‌شود که یادگیری برای ما دارد و نگاهمان را تغییر می‌دهد.

دکتر دیپاک چوپرا، نویسنده کتاب «جسم ابدی، ذهن ابدی» درباره کتاب وین دایر و کتاب به من مربوط است،، اینطور می‌گوید: 

«من از دوست، راهنما و آموزگارم دكتر وين داير چيز‌های بسياری ياد گرفته‌ام، حتی يک جمله از كتاب‌ها و سخنرانی‌های او كمک می‌كند كه زندگی خود را دگرگون كنيد. اين كتاب نكات بسياری دارد كه در مسير اين دگرگونی ياری‌كننده شما خواهد بود.»

لوئیز هی که با نوشتن کتاب مشهور شفای زندگی شناخته شده است از تجربه مطالعه این کتاب اینطور نوشته است:

«وين داير هميشه آن نيروی هدايت درونی را در كار‌هايش منعكس می‌كند. اين كتاب عالی‌ترين گوهر‌های حكمت درونی او را در اختيار شما می‌گذارد و به شما كمک می‌كند تا به معجزه‌های شگفت درونی‌‌تان پی ببريد.»

کتاب به من مربوط است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب به من مربوط است حکمتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را زیباتر و پرمعناتر کنید. اگر دوست دارید در چنین مسیری گام بردارید، این اثر به یاری شما می‌آید.

درباره وین دایر 

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دترویت آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب «قلمرو اشتباهات شما» (با عنوان «چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟» در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد.

وین دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. او هشت فرزند دارد که همگی در فلوریدا زندگی می‌کنند.

دایر در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت. 

بخشی از کتاب به من مربوط است

تو انسانی نيستی كه معنويت را تجربه می‌كنی، موجودی معنوی هستی كه انسان بودن را تجربه می‌كنی.

همه نعمت‌هايی كه می‌خواهی در اختيار توست فقط بايد بتوانی كه آنها را دريابی.

هماهنگی از طریق فکر وارد وجود شما می‌شود. پیشینه‌ هر عملی،‌ فکر است.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

Elpaso
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

با عرض سلام و دست مریزاد خدمت همه دست اندر کاران برنامه وزین طاقچه. سپاس بیکران بر شما. خداوند روح استاد معنوی بنده، دکتر وین دایر را قرین شادی و سرور گرداند. تمام نوشته های این استاد گرانقدر قابل ستایش

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
هر چيزي كه با آن مخالفت مي‌كني مي‌تواند به صورت چيزي كه از آن هواداري كني، در بيايد. به جاي مخالفت با جنگ، حامي صلح باش. به جاي مخالفت با فقر، طرفدار رفاه و بهروزي باش. به جاي مقابله با اعتياد طرفدار پاكي جوانان باش.
shoeib yousefi
عدم وابستگي يعني به هيچ‌ كس و هيچ ‌چيز نياز نداشته باشي، نوعي شيوۀ زندگي و تفكر كه به ما آزادي جاري شدن در جريان زندگي را مي‌دهد. عدم‌ وابستگي تنها وسيلۀ موجود است كه تلاش شما براي رسيدن را، به نتيجه مي‌رساند.
shoeib yousefi

حجم

۹۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۹۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان