دانلود و خرید کتاب پرواز بغداد - بهشت محمد جان‌نثار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرواز بغداد - بهشت اثر محمد جان‌نثار

کتاب پرواز بغداد - بهشت

معرفی کتاب پرواز بغداد - بهشت


کتاب پرواز بغداد – بهشت اثر محمد جان‌نثار مروری است بر خاطرات سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی که به بررسی زندگی نامه، کارنامه عملیاتی حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و تبیین مکتب حاج قاسم می‌پردازد.

 درباره کتاب پرواز بغداد – بهشت

شاید خیلی‌ها به دنبال آن باشند تا سردار قاسم سلیمانی را به خوبی بشناسند و با مکتب ایشان آشنا شوند ولی واقعیت این است که برای تبیین مکتب حاج قاسم  نمی‌توان فقط به بیان چند خاطره کوچک یا مختصر پرداخت. 

در کتاب پرواز بغداد – بهشت، نویسنده به دنبال شناخت تمام ابعاد زندگی حاج قاسم با تمام جزییات ریز و اتفاقاتی که در برهه‌های مختلف زندگی ایشان رخ داده است تا خواننده به دور از اسطوره‌سازی صرف، با واقعیت‌های این قهرمان ملی آشنا شود.

 به طور کلی کتاب پرواز بغداد – بهشت در هفت بخش به زندگی‌نامه، کارنامه عملیاتی حاج قاسم در دوران دفاع مقدس تا سال ۱۳۶۱، بیانات رهبری در مورد حاج قاسم، خاطرات همرزمانش در مورد نقش حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، بیانات و سخنرانی‌ها و تقریظ‌های حاج قاسم و در نهایت به وصیت‌نامه سیاسی - الهی سردار می‌پردازد. صفحات آخر کتاب نیز مزین به تصاویر رنگی این شهید عزیز است.

 این کتاب اولین و کاملترین کتاب در راستای تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی است که جلد اول آن روانه بازار شده است و در آینده قرار است ۷ جلد دیگر نیز از آن منتشر شود.

خواندن کتاب پرواز بغداد – بهشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب پرواز بغداد – بهشت را به همه جوانان و بزرگسالان دوست‌دار سردار قاسم سلیمانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمد جان‌نثار

محمّد جان‌نثار تا کنون ۱۸ جلد کتاب در حوزه ادبیات پایداری و جنگ نرم نوشته که در این بین کتاب مقابله با تهاجم فرهنگی؛ با نگرشی بر سیره عملی شهدا حائز رتبه سوم کشوری است. او علاوه بر نویسندگی، مدرس دانشگاه و سخنران در حوزه‌های جنگ نرم و سبک زندگی اسلامی ایرانی است و به مدت ۱۶ سال تجربه روایت‌گری دفاع مقدس را داشته و یکی از پژوهش‌گران دفاع مقدس است. 

کتاب مدرسه درس آموز حاج قاسم که یکی از نوشته‌های جان‌نثار در حوزه تبیین مکتب حاج قاسم است تنها کتاب منتخب ویژه جوانان کشور در سال ۱۳۹۹ شده است.

بخشی از کتاب پرواز بغداد – بهشت

حاج قاسم در یکی از دست‌نوشته‌های خود خطاب به برادرزاده‌اش می‌نویسد:

مهدی جان!

تمام کسانی که به کمالی رسیدند خصوصاً کمالات معنوی که خود منشأ و پایۀ دنیوی هم می‌تواند باشد، منشأ همۀ آن‌ها سحر است.

سحر را دریاب، نماز شب در سن شما تأثیری شگرف دارد اگر چندبار آن را با رغبت تجربه کردی، لذّت آن موجب می‌شود به آن تمسک یابی.

زیربنای تمام بدی‌ها و زشتی‌ها دروغ است.

احترام و خضوع در مقابل بزرگ‌ترها خصوصاً پدر و مادر؛ به خودت عادت بده بدون شرم دست پدر و مادرت را ببوسی، هم آن‌ها را شاد می‌کنی و هم اثر وضعی بر خودت دارد.



نظرات کاربران

💜
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

خیلی زیبا و قشنگه 😍😊 من وقتی داستان های حاج قاسم را می خونم حس خوبی بهم دست میده و از خوندنش لذت می برم.🤗 ممنونم از طاقچه که کتاب هایی از سردار سلیمانی می زاره🙏🏻🌹😉😊😁😄

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۰ صفحه

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۰ صفحه

قیمت:
۲۱,۵۰۰
تومان