دانلود و خرید کتاب فصل شیدایی؛ هنر شاد زیستن در خانواده محمد جان‌نثار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فصل شیدایی؛ هنر شاد زیستن در خانواده اثر محمد جان‌نثار

کتاب فصل شیدایی؛ هنر شاد زیستن در خانواده

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فصل شیدایی؛ هنر شاد زیستن در خانواده

هنر شاد زیستن در خانواده از مجموعه کتاب‌های فصل شیدایی اثر محمد جان‌نثار است که نگاهی به هنر و شیوه‌های شاد زیستن در خانواده‌های مسلمان دارد.

 درباره کتاب فصل شیدایی؛ هنر شاد زیستن در خانواده

پيوند زناشویی شيرین‌ترین و گواراترین ميوه روابط مشروع انسانی و رمز مانایی و استحکام خانواده است . خانواده‌ای كه مهم‌ترین نهاد اجتماعی و كوچکترین هسته جامعه است كه از زن و مرد و فرزندان آنان تشکيل می‌شود. اساس و ركن اصلی خانواده به عنوان زیربنای جامعه، ازدواج است. بنابراین، ازدواج، بزرگترین و مهمترین حادثه زندگی هر انسان است، به طوری كه احساس موفقيت و یا شکست هر یک از زوجين می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. به همين دلیل، ازدواج باید بر پایه اصولی صحيح باشد تا موجب رشد و شکوفایی افراد و در نتيجه جامعه شود. از طرفی با تشکيل زندگی، محبت، مهرورزی، وفا، صفا، آرامش، آسایش، مودّت و رحمت از جمله نيازهای ضروری یک زندگی سالم و سعادتمند است كه فقط در سایه‌سار شناخت و عمل به احکام متعالی اسلام تحقق یافته و دوام می‌یابد.

اسلام با نگاهی ژرف و عميق به نظام خانواده زیباترین و قدسی‌ترین حریم را برای زندگی زناشویی ترسيم نموده و آن را به منزلۀ كلمۀ طيبه‌ای دانسته كه خيرات و بركات زیادی از آن تراوش می‌کند و بر اطراف خود تاثیر می‌گذارد. تعریف، تبيين و تشریح دقيق، ظریف و شفاف روابط متقابل زن و شوهر و وظایف آنان نسبت به یکدیگر، بخش مهمی از آموزه‌های دینی را به خود اختصاص داده و اگر زنان و مردان به آن متوسل شوند و خود را ملزم به عمل به آن نمایند بی‌تردید بهشتی به وسعت همه دنيا محقق خواهد شد.

كتاب حاضر اصول یک زندگی متعادل و شاد را بيان می‌کند تا اعضای خانواده در كنار هم طعم شيرین زندگی را بچشند و كمتر در جامعه شاهد طلاق باشيم. این کتاب گامی هرچند كوچک در جهت كنترل و كاهش طلاق در جامعه است تا همواره در پرتو آموزه‌های دینی، تجربيات و یافته‌های علمی بتوانيم یک زندگی اسلامی و قرآنی داشته باشيم.

 خواندن کتاب فصل شیدایی؛ هنر شاد زیستن در خانواده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های تربیت و اخلاق اسلامی مخاطبان این کتاب‌اند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۱ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۱ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان