دانلود و خرید کتاب توانایی سازگاری مکس مک کئون ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توانایی سازگاری اثر مکس مک کئون

کتاب توانایی سازگاری

معرفی کتاب توانایی سازگاری

کتاب توانایی سازگاری نوشته مکس مک کئون است. سازگاری پذیری ویژگی اصلی انسانی است. تاریخ ما داستانی از انطباق و تغییر است و در این زمان از رقابت وحشیانه و عدم اطمینان اقتصادی، درک چگونگی سازگاری با موفقیت از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است. یا یک سری قوانین قدرتمند، نویسنده به بررسی این مسئله می‌پردازد که چگونه سازگاری می‌تواند موفقیت شما را افزایش دهد.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.

درباره کتاب توانایی سازگاری

سازگاری، در حال تبدیل‌شدن به مهارتی حیاتی در آشفته بازار کسب وکار امروزی است. بازار و سلایق مشتری هر دو ناپایدارند و هیچ‌چیز مانند بی‌خیالی نمی‌تواند شما را به دردسر بیندازد. این چیزی است که استراتژیست کسب‌وکار، مکس مک‌کئون، از کار با مشتری‌هایی مانند مایکروسافت و سونی به دست آورده است؛ کسی که در هنر پیش‌بینی آینده و تغییر مسیر بر همان طبق، به استادی رسیده است.

اما فقط حرف او را ملاک نگیرید. در مینی بوک توانایی سازگاری، ما به تحلیل سازگاری عملی می‌پردازیم، در هرجایی، از یک روستای کوچک در ایتالیا که در جنگ با اقدامات ریاضتی بعد از بحران اقتصادی گرفته تا اتاق هیئت‌رئیسۀ زنجیرۀ بین‌المللی قهوه و صنعت خودرو انگلیس بعد از جنگ. 

خواندن توانایی سازگاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب توانایی سازگاری

در سال ۲۰۰۹، موقعیت ستارۀ گلف آمریکایی، تایگر وودز، دچار افت ناگهانی در رتبه‌بندی‌های جهانی ورزش شد. تا ۲۰۱۱ او از جایگاه اول به مکان ۵۸ م نزول کرده بود. موقعیت ناآشنایی بود، به‌خصوص که وودز به پیوستگی امروزی است. بازار و سلایق مشتری هر دو ناپایدارند و هیچ‌چیز مانند بی‌خیالی نمی‌تواند شما را به دردسر بیندازد. این چیزی است که استراتژیست کسب‌وکار، مکس مک‌کئون، از کار با مشتری‌هایی مانند مایکروسافت و سونی به دست آورده است؛ کسی که در هنر پیش‌بینی آینده و تغییر مسیر بر همان طبق، به استادی رسیده است.

اما فقط حرف او را ملاک نگیرید. در این مینی بوک، ما به تحلیل سازگاری عملی می‌پردازیم، در هرجایی، از یک روستای کوچک در ایتالیا که در جنگ با اقدامات ریاضتی بعد از بحران اقتصادی گرفته تا اتاق هیئت‌رئیسۀ زنجیرۀ بین‌المللی قهوه و صنعت خودرو انگلیس بعد از جنگ.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۱۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان