دانلود و خرید کتاب سیتوژنتیک بالینی، کلاسیک و مولکولی محمدرضا عباس‌زادگان
کتاب سیتوژنتیک بالینی، کلاسیک و مولکولی اثر محمدرضا عباس‌زادگان

کتاب سیتوژنتیک بالینی، کلاسیک و مولکولی

معرفی کتاب سیتوژنتیک بالینی، کلاسیک و مولکولی

سیتوژنتیک بالینی، کلاسیک و مولکولی کتابی در حوزه زیست‌شناسی و ژنتیک نوشته محمدرضا عباس‌زادگان و دیگران است که به موضوع سیتوژنتیک می‌پردازد.

انسان کنجکاو در پی ارضای ذات جستجوگر خود و به دنبال انتهای حقیقت و آفرینش، به واکاری دوردست‌ها، اعماق اقیانوس‌ها، خاک سیارات و هزارتوی درون خود پرداخته است. او هر روزه با شگفتی بسیار و شادمانی پی به رموز ناچیزی از آن چه از آن ساخته شده می‌برد و بی‌وقفه می‌تازد تا انتهای این دالان‌های پیچ در پیچ شگفتی‌های بدن را کشف نماید. علم را انتهایی نیست زیرا با گشوده شدن یک دریچه، افق بی‌انتهای دیگری پدیدار می‌شود. سال‌ها از کشف واحدهای سازنده بدن و اجزای آن مانند هسته و کروموزوم‌ها در موجودات زنده می‌گذرد اما هنوز سؤالات بسیاری در مورد ژن‌ها بی‌پاسخ مانده است. پاسخ به بعضی از این سؤالات توسط علم سیتوژنتیک امکان پذیر است. سیتوژنتیک یکی از شاخه های علم زیست‌شناسی و علوم سلولی است که به مطالعه ساختار کروموزوم‌ها و تشخیص بیماری‌های ژنتیکی با منشأ ناهنجاری‌های کروموزومی می‌پردازد. در این کتاب با سیتوژنتیک بالینی، کلاسیک و مولکولی بیشتر آشنا خواهید شد.

 خواندن کتاب سیتوژنتیک بالینی، کلاسیک و مولکولی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه زیست‌شناسی و ژنتیک.

نظرات کاربران

m.esmaeilinia
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

لطفا در نمونه،از متن کتاب هم بگذارید،فقط فهرست که به من کمک نمیکنه مقایسه کنم بین۳تا کتابیه در طاقچه گذاشتید تا تصمیم بگیرم کدوم خوبه.‌‌.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان