دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر زیست مواد (جلد دوم) اسکات ای. گولچر ترجمه محمد رفیعی نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مقدمه ای بر زیست مواد (جلد دوم)

کتاب «مقدمه ای بر زیست مواد (جلد دوم)» نوشتهٔ یکی اسکات ای. گولچر و جفری او. هالینگر و ترجمهٔ محمد رفیعی نیا و سیدعلی پورسمر و مهدیس شایان از کتاب‌های تخصصی مرکز نشر دانشگاه امیرکبیر برای استفادهٔ دانشجویان است.

مركز نشر دانشگاه صنعتی اميركبير (پلي تكنيک تهران) با قدمتی حدود ٥٠ سال در انتشار كتب فنی‌مهندسی، علوم پايه و مديريت صنايع افتخار دارد با چاپ بیش از ۶۰۰ عنوان كتاب تالیفی و ترجمه‌ای، نقش ویژه‌ای را در ارتقای جامعهٔ علمی كشور ایفا کند.

این مرکز با بهره‌مندی از پشتوانهٔ علمی اساتید دانشگاه، اعضای شورای چاپ و نشر و تلاش مجدانهٔ مديريت و كاركنان متعهد در واحدهای تابعه خود، مفتخر به كسب عنوان «ناشر برگزيده دانشگاهی در سال ۱۳۸۱» شد. همچنين در سال ۱۳۸۳ با هدف اعتلا و رشد آثار تاليفی و ترجمه‌ای در زمينهٔ علوم فنی و مهندسی و علوم كاربردی؛ این مرکز مبتكر و مجری مراسم «كتاب سال فنی و مهندسی» در سطح دانشگاه‌های كشور بوده است كه با استقبال اعضای هيئت‌علمی و ناشران دانشگاهی، چهارمین دورهٔ آن نیز در سال ۱۳۸۹ برگزار شد.

بسیاری از آثار منتشر شده توسط این مرکز به عنوان منابع درسی و کمک‌درسی در سایر دانشگاه‌های کشور مورد استفاده و استناد قرار می‌گیرد که کتاب «مقدمه ای بر زیست مواد (جلد دوم)» یکی از همین منابع است.

نظرات کاربران

امید حسن پور
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

میشه لطفا جلد اول رو قرار بدید وقتی جلد اول نیست برای چی باید جلد دوم رو بخونیم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸۴ صفحه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸۴ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان