دانلود و خرید کتاب با این کتاب زنده زندگی کنید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با این کتاب زنده زندگی کنید اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب با این کتاب زنده زندگی کنید

معرفی کتاب با این کتاب زنده زندگی کنید

کتاب با این کتاب زنده زندگی کنید نوشته‌ موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی است که نکاتی درباره راه‌های درست فکر کردن به ما می‌آموزد. این کتاب کمک می‌کند استعدادها و نیروهای جادویی خود را بشناسیم.

درباره کتاب با این کتاب زنده زندگی کنید

بسیاری از تحقیقات دانشمندان امروزی نشان می‌دهد که انسان‌ها کمتر از یک درصد از قدرت مغز و تفکر خودشان بهره می‌گیرند. امروزه قدرت انرژی تفکر بر کسی پوشیده نیست. افکار ما به خودی خود دارای انرژی عظیمی است. نیرویی که چنانچه درست به کار گرفته شود تمام اوضاع و شرایط را کنترل خواهد کرد و زندگی آدمی بازتاب اندیشه‌های نیک و بدش است. افکار سست و بیمارگونه، نتیجه‌ یک ذهن بیمار است. افکاری که بی‌گمان بر روی زندگی شخص نیز تاثیر خواهد گذاشت.

قدرت فکر می‌تواند با انرژی دادن به افراد دیگر آنها را متاثر کند، پس بیاییم از فکر و استعدادهای درونی خود نهایت استفاده را بکنیم تا بتوانیم جاذبه‌های فراوانی را برای جذب دیگران بوجود آوریم، با درایت و عقلانی برخورد کردن و برنامه‌ریزی کامل و از پیش تدوین شده می‌توان حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

خواندن کتاب با این کتاب زنده زندگی کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک راه عاقلانه و پر از آرامش برای زندگیشان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با این کتاب زنده زندگی کنید

اگر شما مانند تمام مردم این روزگار باشید از حجم زیاد کارها و زمان بسیار کم مستاصل شده‌اید. همانقدر که می‌کوشید تا به کارهایتان برسید وظایف و مسئولیت‌های جدید مانند جزر و مد شما را احاطه می‌کنند. به همین خاطر قادر نخواهید بود تمام مسئولیت‌هایتان را به پایان برسانید و به تمام کارهایتان برسید.

به همین دلیل _ و شاید بیش از زمان‌های گذشته _ اینکه می‌توانید مهمترین وظیفه‌تان را در هر لحظه تعیین کنید و به سرعت و با کیفیت مشغول آن شوید، تاثیر زیادی بر موفقیت شما دارد و این توانایی از هر مهارت و توانایی دیگری که دارید تاثیرگذارتر است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

حجم

۵۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان