دانلود و خرید کتاب اهمیت هوش هیجانی و خوشبینی تحصیلی در یادگیری و موفقیت مائده گل‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اهمیت هوش هیجانی و خوشبینی تحصیلی در یادگیری و موفقیت اثر مائده گل‌نیا

کتاب اهمیت هوش هیجانی و خوشبینی تحصیلی در یادگیری و موفقیت

معرفی کتاب اهمیت هوش هیجانی و خوشبینی تحصیلی در یادگیری و موفقیت

کتاب اهمیت هوش هیجانی و خوشبینی تحصیلی در یادگیری و موفقیت، اثری مشترک از مائده گل‌نیا و زهرا باقری است.

با توجه به رسالتی که معلم در رشد دانش‌آموز و پرورش و تربیت نیروی انسانی در هر جامعه‌ای دارد، می‌توان به نقش پراهمیت وی در خلق آینده‌ای بهتر و برتر پی برد. زندگی تحصیلی هر فرد یکی از مهم‌ترین دوره‌های زندگی او محسوب می‌شود که بر سایر بخش‌های زندگی تأثیر می‌گذارد. با افزایش مشکلات رفتاری و هیجانی در کودکان و نوجوانان، از جمله استرس و افسردگی و ضعف در اعتمادبه نفس، آموزش مهارت‌های لازم درخصوص تقویت هوش هیجانی از نگاه والدین و معلمان ضروری دانسته می‌شود. گرچه فرصت طلایی برای شکل‌گیری هوش هیجانی در سال‌های اول زندگی است، اما این توانایی در سطح محدودتر در طول زندگی ادامه‌دار خواهد بود.

با توجه به این مسئله که مهم‌ترین منبع سازمان‌ها نیروی انسانی است و استعداد و توانایی و هوش افراد منجر به افزایش کارآمدی و بهره‌وری سازمان‌ها می‌شود؛ بنابراین در عصر حاضر مسئله و چالش اصلی آموزش و پرورش و معلمان تلاش در جهت راهکارهایی است که میزان یادگیری، توانایی کنترل هیجانات و مدیریت روابط را افزایش دهد. ادراک بشر از هوش‌های انسانی بسیار محدود است و بسیاری از توانمندی‌های مؤثر بشر در زندگی در نظر گرفته نمی‌شود.

کتاب حاضر حاصل تلاش نویسندگان در جهت جمع‌آوری تحقیقات مستند و برجسته پژوهشگران در خصوص اهمیت هوش هیجانی، ابعاد آن، رابطه هوش هیجانی با مؤلفه‌های گوناگون ازجمله عملکرد شغلی، پیشرفت تحصیلی، اضطراب و...و خوش‌بینی تحصیلی و نقش آن در ایجاد احساس کارآمدی دانش‌آموزان است.

خواندن کتاب اهمیت هوش هیجانی و خوشبینی تحصیلی در یادگیری و موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

معلمان و مربیان آموزش و پرورش و والدین دانش‌آموزان.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۴۸۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان