دانلود و خرید کتاب پیش به سوی آرامش علیرضا اسدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیش به سوی آرامش اثر علیرضا اسدی

کتاب پیش به سوی آرامش

نویسنده:علیرضا اسدی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیش به سوی آرامش

کتاب پیش به سوی آرامش اثری از علیرضا اسدی است. این کتاب قرار است به ما کمک کند تا با سرچشمه هستی همسو باشیم و آرامش و موفقیت را به خانه‌های خود دعوت کنیم.

علیرضا اسدی در کتاب پیش به سوی آرامش به مخاطبان یاد می‌دهد عواملی را که جلوی پیشرفت و موفقیتشان را می‌گیرد، بشناسند و از آن جلوگیری کنند. همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا با عناصر پیشرفت آشنا شوند و از آن در لحظه لحظه زندگی خود استفاده کنند. 

کتاب پیش به سوی آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب پیش به سوی آرامش را به تمام کسانی که دوست دارند به آرامش و موفقیت برسند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب پیش به سوی آرامش

داشتن ایمان یکی از ارکان مهم برای رسیدن به اهدافمان است. هرچه ایمان قوی‌تر باشد همان ‌قدر دریافت می‌کنیم. وقتی چیزی را می‌خواهیم ولی آن را باور نداریم آیا به آن می‌رسیم؟ اگر ایمان نداشته باشیم اتفاقی برایمان رخ خواهد داد؟

یکی از اشتباهاتی که در زندگی مردم اتفاق می‌افتد این است که تعداد زیادی از آنها از زندگیشان می‌ترسند. این امر باعث خواهد شد که انسان‌ها در مواجهه با موضوعات مختلف زندگی ترسو شوند؛ اما راه حل چنین مشکلی آن است که خود را در جهان هستی پیدا کنند. به این ترتیب می توانید به راحتی بر ترس خود غلبه کرده و به خواسته‌ها و آرزوهای شخصی تان دست یابید. 

امروزه در زندگی، افراد زیادی هستند که خود را به حماقت می زنند. احمق بودن به این معنا نیست که زندگی و عمر خود را بیهوده بگذرانند و در کوچه و خیابان کارهای غیرمعقولانه انجام دهند. چنین اشخاصی در این دنیا نه تنها به خود بلکه به دیگران نیز ایمان و باور ندارند.

منظور از عبارت احمق نباشید این است که ساده لوحی را در زندگی شخصیتان کنار بگذارید. اگر شما فرد ساده لوحی هستید به آسانی در امور روزمره گول می‌خورید و از زندگی زیبایتان عقب می‌مانید. احمق نبودن در زندگی به این معنا است که خود را در این جهان هستی پیدا کنید و خواسته‌هایتان را به آرزوهای حقیقی تان مرتبط سازید و با تلاش و کوشش فرایند دریافت را از کرەه خاکی کسب نمایید.

کنار گذاشتن ساده لوحی در زندگی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مدنظر قرار گرفته و انجام شود تا به این وسیله بتوانیم خواسته‌هایمان را دنبال کرده و به بهترین شکل از زندگی بهره ببریم.

ساده لوحی می تواند برای هریک از انسان‌ها موانعی پیش آورد و در صورت رویارویی با اتفاقات ناگوار شما را بفریبد تا نتوانید به آرزوهایتان دست یابید و درنهایت خام او شده و به انسان ساده لوحی مبدل شوید؛ بنابراین این موضوع باعث خواهد شد که به موفقیت شخصی زندگی خویش دست نیابید.

شکل گرفتن باور در ضمیر ناخودآگاه به این معناست که می‌توانیم زندگی بهتری برای خویش بسازیم. چنین باوری به شما قدرت خواهد داد تا برای زندگی کردن آماده شوید.

(قدرت درون انسان هایی که باور دارند باعث می شود عوامل بیرونی را شکست دهند) باور کن و به آن دست یاب.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان