دانلود و خرید کتاب انواع مهمانی و آداب آن (۲) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب انواع مهمانی و آداب آن (۲)

کتاب انواع مهمانی و آداب آن (۲) جلد دوم از مجموعه آداب معاشرت است. این اثر به مخاطبان کمک می‌کند تا با آداب و رسوم انواع و اقسام مهمانی‌ها آشنا شوید. این کتاب را پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ نوشته‌اند و آن را با ترجمه مریم تقدیسی در دست دارید.

این کتاب که از مجموعه آداب و معاشرت انتخاب شده است، به انواع و اقسام مهمانی‌هایی می‌پردازد که ممکن است خودتان ترتیب دهید یا به آن‌ها دعوت شوید. برای اینکه بهترین برخورد را با مهمان یا میزبان خود داشته باشید، لازم است تا آداب معاشرت خاص هر مهمانی آشنا شوید. بسته به اینکه به یک جشن تولد دعوت می‌شوید یا یک مهمانی برای بازدید خانه جدید، لازم است تا رفتار خاصی از خود نشان دهید. این کتاب به شما نکات ریز بسیاری را می‌گوید که کمک می‌کند بهترین مهمان یا بهترین میزبان باشید و لحظاتی خوش را برای خودتان و دیگران رقم بزنید.

کتاب انواع مهمانی و آداب آن (۲) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام علاقه‌مندان به آشنایی با آداب و رسوم و آداب معاشرت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب انواع مهمانی و آداب آن (۲)

جشن تولد برای بزرگ‌سالان

نوع دعوت

بسته به درجه رسمیت مهمانی می‌توانید مهمانان را سه تا شش هفته قبل با استفاده از کارت دعوت، تلفن یا ایی‌میل دعوت کنید.

تا زمانی که هدیه خیلی شخصی یا خیلی گران‌قیمت نباشد، تقریباً همه چیز می‌توانید بخرید. هدایایی که خودتان درست کرده‌اید نشان‌دهنده زمان و مهارتی است که در آن‌ها به کار گرفته‌اید. هدیه‌هایی که برای دست انداختن و شوخی تهیه می‌کنید خوب‌اند، ولی عاقلانه این است که با هدیه‌ای واقعی همراه باشند

جشن شانزده‌سالگی

نوع این مهمانی می‌تواند از پیتزا پارتی یا پیک‌نیک تا یک مهمانی رسمی شام متفاوت و به شکل مهمانی‌های غافلگیرکننده یا مهمانی‌های خاصی که برای دختران برگزار می‌شود و در آن تمام شب را به بازی و قصه‌گویی می‌پردازند برگزار شود. مهمانی شانزده‌سالگی معمولاً به انتخاب نوجوانان برگزار می‌شود و اغلب مهمانی‌های خودمانی هستند که بیش از اعضای خانواده و بزرگ‌سالان، دوستان نوجوان مورد نظر در آن شرکت می‌کنند.

دوازده سنگ تولد

شما می‌توانید با استفاده از سنگ ماه تولد دوستتان هدیه‌ای خاص در نظر بگیرید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان