دانلود و خرید کتاب ناباروری دامیز شارون پرکینز ترجمه مانا احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ناباروری دامیز اثر شارون پرکینز

کتاب ناباروری دامیز

معرفی کتاب ناباروری دامیز

کتاب ناباروری دامیز اثر شارون پرکینز و جکی مِیرز تامپسون یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه ناباروری و راه‌های درمان آن است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب ناباروری دامیز چرایی و چگونگی ناباروری را هم در زنان و هم در مردان بررسی می‌کند و شما را در جریان تازه‌ترین درمان‌های ساده یا پیشرفته قرار می‌دهد. در کتاب حاضر با پیشرفت‌های جدید داروهای کمک‌باروری، مزایا و معایب هر کدام و همچنین چگونگی حفظ نگرش مثبت و حمایت از شریک زندگی‌تان آشنا می‌شوید.

خواندن کتاب ناباروری دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر با مشکلات مربوط به باروری روبه‌رو هستید، اطلاعات این کتاب می‌تواند برای شما راهگشا باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

قیمت:
۸۵,۵۰۰
تومان