دانلود و خرید کتاب خودِ شجاع تو جکلین وودسون ترجمه میترا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودِ شجاع تو اثر جکلین وودسون

کتاب خودِ شجاع تو

امتیاز:
۴.۶از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خودِ شجاع تو

کتاب خود شجاع تو داستانی از جکلین وودسون با ترجمه میترا امیری است. این داستان درباره تفاوت‌های فردی است و به همه ما می‌آموزد که چگونه با تمام افرادی که دور و برمان می‌بینیم، ارتباط برقرار کنیم.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب خود شجاع تو

آنجلینا مدام این جمله را با خودش تکرار می‌کند: تو با همه فرق داری! او فکر می‌کند هیچ نقطه‌ی اشتراکی با دوستانش ندارد، احساس می‌کند همکلاسی‌هایش او را دوست ندارند و زندگی او شبیه هیچ‌کدام از آن‌ها نیست. او با دوستانش متفاوت است. رنگ پوستش، موهای فرفری‌اش، لهجه‌اش که کسی نمی‌فهمد و صدای خنده همه را بلند می‌کند... همه این‌ها باعث شده تا  او بین دوستانش احساس غریبگی ‌کند. اما آنجلینا تصمیمش را گرفته و می‌خواهد شجاعانه بر ترس‌هایش غلبه کند...

جکلین وودسون در کتاب خود شجاع تو به خوبی از دغدغه‌های افرادی می‌گوید که متفاوتند یا به دلیل مهاجرت یا دلایل دیگر زندگی‌شان دستخوش تغییراتی شده است. این کتاب با زبان شاعرانه و لحن لطیفش به مشکلات این افراد می‌پردازد و از احساسات آن‌ها سخن می‌گوید. 

کتاب خود شجاع تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این داستان لطیف و زیبا اثری جذاب برای تمام کودکان و نوجوانان است. این داستان برای کسانی که با کودکان و نوجوانان کار می‌کنند هم جذاب و خواندنی است. 

نظرات کاربران

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۵/۰۱

این کتاب در مورد شباهت ها و تفاوت های ظاهری، نژادی و فرهنگی است و یگ کلاس را از زاویه ی سه کودک مختلف به ما نشان می دهد. مطمئن نیستم کدگذاری های کتاب برای کودک ایرانی قابل فهم باشند

- بیشتر
nazi.habi
۱۴۰۰/۰۸/۲۷

برای درک تفاوت ها و نترسیدن ها و خودپذیری کودک مناسبه.

زینب سادات رضازاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۵

کتاب بسیار جالب از نگاه کودکان متفاوت به جمع بچه‌های مدرسه نگاه میکند و اینکه همه‌ی ما تفاوت های با دیگران داریم و در عین حال شباهت های زیادی هم داریم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان