دانلود و خرید کتاب چگونه نهال میوه‌ پرورش دهیم ترجمه عیسی مادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه نهال میوه‌ پرورش دهیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه نهال میوه‌ پرورش دهیم

معرفی کتاب چگونه نهال میوه‌ پرورش دهیم

کتاب چگونه نهال میوه‌ پرورش دهیم توسط موسسه HTeBooks گردآوری و عیسی مادی آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب با ساختاری ساده و برای خواندن سریع و آسان نوشته شده است و هدف آن آگاهی رسانی در کمترین زمان است.

درباره کتاب چگونه نهال میوه پرورش دهیم

میوه‌ها متنوع و سرشار از فایده هستند. آنها خوشمزه، آبدار، مقوی و حاوی ویتامین‌های اساسی برای سلامتی هستند. بنابراین، کاشت درخت آن میوه گرچه پرمشقت اما کاری لذت بخش است.

انسان‌ها از دیرباز درختان میوه را پرورش می‌داده‌اند. در این میان، برخی افراد حتی وقتی فضای ناچیزی در اختیار دارند نیز به پرورش درختان میوه علاقه نشان می‌دهند. با این حال، اگر دانش و مهارت لازم برای این کار را نداشته باشید، در نهایت نهال شما پا نمی‌گیرد یا در بهترین حالت، کم‌ثمر خواهد بود. این بدان معناست که در صور عدم دانش و مهار تمام تلاش و مشقتی که در این مسیر بکار گرفته‌اید به آسانی به هدر خواهد رفت. در این کتاب نحوه پرورش و مراقبت از درختان میوه و همچنین تعیین محل مناسب برای محل کاشت را یاد می‌گیرید تا بتوانید با حداقل زحمت ممکن بهترین ثمر را داشته باشید.

اگر شما عزم خود را جزم کرده‌اید که درختان میوه پرورش دهید و از این که دستانتان گِلی شود ابایی ندارید، آماده باشید و آستین‌ها را بالا بزنید و این کتاب را بخوانید.

خواندن کتاب چگونه نهال میوه پرورش دهیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کاشت درخت و باغبانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه نهال میوه پرورش دهیم

"هرگز یک درخت را در زمستان قطع نکنید... هرگز مهم‌ترین تصمیمات خود را هنگامی که در بدترین حالت روحی خود قرار دارید اتخاذ نکنید، صبر کنید. صبور باشید. طوفان می‌گذرد. بهار خواهد آمد." روبر هارولد شولر

هنگامی که محل کاشت خود را تعیین و آماده کردید، قدم بعدی سرگرم‌کننده‌ترین قسمت یعنی یافتن نهال مناسب برای کاشت در باغچه شما می‌باشد. بسته به ماهیت مکان شما و در دسترس بودن منابع طبیعی، متوجه خواهید شد که انواع مختلفی از درختان میوه برای انتخاب وجود دارد. به‌طورکلی، سه نوع اصلی درختان میوه وجود دارد: درختان کوتاه، نیمه کوتاه و درختان در اندازه استاندارد.

درختان میوه کوتاه

یک درخت میوه کوتاه درواقع یک درخت کوچک است که به طور مرتب میوه می‌دهد. درختان کوتاه در اندازه‌های مختلف وجود دارند، از نمونه‌های بسیار کوچکی که می‌توان در گلدان پرورش داد تا آن دسته از درختانی که تقریباً به اندازه درختان میوه با اندازه استاندارد رشد می‌کنند. این درختان کوتاه یا به‌طور طبیعی کوچک هستند، یا به دلیل تأثیرات محیطی کوچک مانده‌اند.

این‌گونه درختان معمولاً از قدی کوچک برخوردار هستند و به دلیل ماهیت DNA آنها دارای شاخه‌های نسبتاً ضخیمی می‌باشند.

برخی از انواع رایج درختان میوه کوتاه شامل شلیل، هلو، سیب و زردآلو می‌باشد که به اندازه کافی برای پرورش در گلدان کوچک هستند. این گیاهان معمولاً بسته به شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، بسیار ظریف هستند و به حفاظت در برابر سرمای زمستان احتیاج دارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان