دانلود و خرید کتاب خودت را به فنا نده گری‌جان بیشاپ ترجمه زهرا صحبتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودت را به فنا نده اثر گری‌جان بیشاپ

کتاب خودت را به فنا نده

معرفی کتاب خودت را به فنا نده

کتاب خودت را به فنا نده نوشته گَری جان بیشاپ است. بیشاپ در این اثر از شما می‌خواهد از خیال‌پردازی دست بردارید و با زندگی واقعی خود روبرو شوید. این کتاب به شما یاد می‌دهد افکارت را از سرت بیرون کن و به زندگی‌ات برس.

درباره کتاب خودت را به فنا نده

ما چه فردی درونگرا باشیم و چه برونگرا، زمانی را صرف حرف‌زدن با خود می‌کنیم. درحال ورزش‌کردن، کارکردن، خوردن، مطالعه‌کردن، نوشتن، قدم‌زدن، پیام‌دادن، گریه‌کردن، بحث‌کردن، مذاکره‌کردن، برنامه‌ریزی‌کردن، دعاکردن و... شاید دیوانگی به نظر برسد اما این کتاب از ما می‌خواهد از این کار استقبال کنیم و آن را در جهت رشد خود به کار بگیریم.

مطالعات و تحقیقات، به‌اثبات رسانده‌اند که خودگویی‌های ذهنیِ مثبت، می‌تواند روحیه فرد را به‌طور چشمگیری بهبود بخشد، اعتمادبه‌نفسش را تقویت کند، بهره‌وری‌اش را افزایش دهد و مزایای خوب دیگری هم به‌همراه داشته باشد؛ خیلی بیشتر از این حرف‌ها. درواقع، همان‌طوری که بیشاپ طی مطالعات خود مشاهده کرده است، این خودگویی‌های مثبت می‌تواند یکی از ارکان اصلی و کلیدی زندگی شاد و موفق باشد.

بیشاپ در این کتاب دست‌چینی از اظهارنظرهای شخصی‌اش درباره اختیارداشتن، زندگی‌بخشیدن، متعالی‌بودن و جسارت‌داشتن جمع کرده است. همچنین صحبت‌ها و گفتارهایی از فلاسفه، شخصیت‌های مهم تاریخی، و نکته‌هایی از یافته‌های علمی هم در این کتاب هست که همهٔ آنها به نگرش او پروبال بیشتری داده‌اند.

خواندن کتاب خودت را به فنا نده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای همه خوب است. با مطالعه این اثر یادمی‌گیریم که با خودگویی‌های مثبت و پرهیز از خودگویی‌هایی منفی، از زبان برای بهبود کیفیت زندگی‌ استفاده کنیم، و ذهنمان را دوباره تربیت کنیم.

درباره گری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ متولد گلاسکوی اسکاتلند است و مسیر مطالعاتی‌اش در جهان توسعهٔ شخصی، مخصوصاً در هستی‌شناسی و پدیده‌شناسی است و سال‌ها در این عرصه به مطالعه و تحقیق پرداخته است.

او پس از اقتباس از فلاسفه‌ای همچون مارتین هایدگر، هانس گئورگ گادامر و ادموند هوسرل، بِرند شخصی خود را به نام «فلسفهٔ محلی» را ایجاد کرد. تعهد همیشگی بیشاپ به تغییر توانایی مردم برای اِعمال تغییر واقعی در زندگی‌های آنها، همیشه و همه‌جا انگیزهٔ راهش بود. روش او ساده و بدون دنگ‌وفنگ است که همین موجب شده است هر روز بر پیروانش اضافه شود و کتابش کاربردی جهانی و همگانی داشته باشد.

معرفی نویسنده
عکس گری‌جان بیشاپ
گری‌جان بیشاپ

گری جان بیشاپ یکی از کارشناسان برجسته در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی محسوب می‌شود که ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، از ورزشکاران و افراد مشهور گرفته تا مدیران فورچون ۵۰۰ و حتی مادران و پدران خانه‌نشین. اگر به دنبال آن هستید تا فراتر از محدودیت‌های خود قدم بردارید، دیدگاه‌های خود را بهبود بخشیده و بار دیگر چارچوب‌بندی کنید و مهم‌تر از همه، بتوانید بزرگ‌تر فکر کنید، خواندن آثار گری جان بیشاپ چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند. رویکرد «فلسفه‌ی شهری» او، حاکی از موج جدیدی از توانمندسازی شخصی و تسلط بر زندگی است که نتایج شگفت‌انگیزی را برای افراد در کیفیت و عملکرد زندگی‌شان ایجاد کرده و همه‌گیری شگفت‌انگیزی در جهان پیدا کرده است. بسیاری از کتاب‌های بیشاپ به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

نظرات کاربران

مها؛ فرزند ماه
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

بعد از مطالعه کامل متوجه شدم، این کتاب مثل جملات انگیزشی، فقط ترشح سروتونین و دوپامین رو موقع خوندن بیشتر میکنه وگرنه محتوی این کتاب اصلا سزاوار معروفیتش نیست. عملا مطلب خاصی برای بیان نداره و عنوان رک و نچندان

- بیشتر
khodesina
۱۴۰۰/۰۶/۱۵

این کتاب عالیه اگ ذهنتون مشغوله یا شکست خوردید و ترس دارین مطالعه کنید!

Sana Nurivand
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

خیلی کتاب خوبیه،اگه یکم مغزتون درگیره سریع بخونینش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۹۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان