دانلود و خرید کتاب من و خواهرم، با هم لوری نیکلز ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من و خواهرم، با هم اثر لوری نیکلز

کتاب من و خواهرم، با هم

معرفی کتاب من و خواهرم، با هم

کتاب من و خواهرم، با هم داستانی از لوری نیکلز با ترجمه آناهیتا حضرتی است. این کتاب داستان زیبای قهر و آشتی میان دو خواهر به نام‌های افرا و بید است. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب من و خواهرم، با هم

کتاب من و خواهرم، با هم داستانی است درباره قهر و آشتی دو خواهر. افرا و خواهر کوچکش بید، همیشه با هم هستند و تمام طول روز را با هم بازی می‌کنند، کتاب می‌خوانند، نقاشی می‌کنند و کلی کارهای دیگر انجام می‌دهند. پدر و مادر آن‌ها گاهی فکر می‌کنند که آن دو زبان مخصوص خودشان را دارند. خب البته، واقعیت این است که آن‌ها واقعا هم زبان مخصوص خودشان را دارند. بهرحال با هم به آن‌ها خیلی خوش می‌گذرد. ولی شاید بعضی اوقات هم اینطوری نباشد.

 یک روز افرا و بید برای چیدن قاصدک بیرون می‌روند. آن‌ها به یک مشکل اساسی برمی‌خورند. افرا دوست دارد قاصدک‌ها را بچیند و دسته‌ای از آن‌ها درست کند. اما بید دوست دارد قاصدک‌ها را فوت کند. افرا حسابی عصبانی می‌شود و سر بید داد می‌زند و بید هم در جواب حرف‌های بدی به او می‌زند و با هم قهر می‌کنند. خواهر بزرگتر رئیس بازی درمی‌آورد و خواهر کوچکتر هم حسابی عصبانی می‌شود. آن‌ها دیگر دوست ندارند پیش هم باشند. برای همین پدر و مادر هر یک را به اتاق جداگانه‌ای می‌فرستند. شما فکر می‌کنید آن‌ها باهم آشتی می‌کنند؟

این داستان به زیبایی هرچه تمام‌تر به طرزی هنرمندانه روابط میان خواهر و برادرها را به تصویر کشیده است و از قهرها و آشتی‌های آن‌ها که دنیای کودکانه‌شان را شکل داده است، صحبت می‌کند. این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا حل مساله را بیاموزند و در صورتی که میان خود و خواهر و برادرها، یا دوستانشان مشکلی پیش آمد، آن را حل کنند. 

کتاب من و خواهرم، با هم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب من و خواهرم، با هم داستان زیبایی است که به خوبی روابط میان خواهرها و برادرها را به تصویر کشیده است. داستان زیبایی که همه کودکان از خواندن آن لذت می‌برند. 

درباره لوری نیکلز 

لوری نیکولز نویسنده و تصویرگر کتاب‌های مجموعه افرا و بید است. کتاب‌های این مجموعه به نام‌های Maple & Willow Together ، Maple & Willow Apart به نام‌های من و خواهرم، با هم و من و خواهرم، دور از هم ترجمه شده است. 

نظرات کاربران

Elham jannesari
۱۴۰۰/۰۸/۰۲

یه کتاب گرم و نرم💙

محمدرضا
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

جالب بود

Mahdi Hoseinirad
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

داستان خاصی ندارد ولی تصاویری جذاب و فوق العاده زیبا دارد ؛ خودتان داستان سازی کنید

mina
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

عالی ، جذاب

کارمن سندیگو
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

من مجموعه ی اول این کتاب نسخه ی چاپیشو دارم که اسم مجموعه ی اولش درخت دختره این کتاب عالیه

امانوئل
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

عالیه

فاطمه خلج
۱۴۰۱/۰۳/۲۷

قشنگ و ساده و صمیمی

زهرا 95
۱۴۰۲/۰۹/۱۹

مجموعه لطیف و ملوسی هست خیلی خوبه خصوصا برای دخترها و دختر دارها که برای بچه ها بخونن پیشنهاد میکنم به ترتیب بخونید اول درخت دختر بعد این( من و خواهرم باهم) بعد دور از هم

اکی ایرانشاهی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶

معمولی بود

کاربر ۱۱۲۴۱۲۳
۱۴۰۰/۰۲/۰۶

خواص نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان