دانلود و خرید کتاب صلح (جنگ دور شو) الیزا بیتا ترجمه آوا علی‌ حسین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صلح (جنگ دور شو) اثر الیزا بیتا

کتاب صلح (جنگ دور شو)

نویسنده:الیزا بیتا
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صلح (جنگ دور شو)

صلح (جنگ دور شو) نوشته الیزا بیتا کتابی داستانی برای کودکان در ستایش صلح و نکوهش جنگ است. ایـن اثـر، گفت‌وگـوی کودکی خردسال بــه اسم بن با پدرو مادرش در زمان جنگ بالکان است. این کتاب با ترجمه آوا علی حسین منتشر شده است.

بِـن از این که جنـگ او را از همبازی‌اش امیلی جدا کرده ناراحت است و دلیلش را از والدین خود می‌پرسد. الیزا بیتا نویسـنده این اثر هم در کودکی بـه دلیـل شـروع جنـگ از خانـواده‌اش جدا شده و به فرانسه برده شد. او بعدها خاطراتش را به صورت کتابی که در دست دارید، نوشت. این اثر بـه عنـوان کتاب برجسـته سـال ۱۹۹۳ اروپـا شـناخته و در سـال ۱۹۹۴ بـه زبـان انگلیسـی ترجمه شـد.

انتشارات آرمان رشد این داستان را به زبان‌های مختلف منتشر کرده است.

درباره کتاب صلح (جنگ دور شو)

دو کودک با آرزوهای کوچک هستند که ناگهان آدم‌ بزرگ‌ها زندگیشان را تغییر می‌دهند. آنها دوستان خوبی هستند که هر روز در مزرعه پشت حیاط خانه‌شان باهم بازی می‌کنند. رودخانه‌ای مزرعه را به دو بخش کرده که گاهی بن با گذشتن از رودخانه پیش امیلی می‌رود و گاهی هم امیلی به این طرف رودخانه می‌آید. تا این که جنگ شروع می‌شود و رویاهای کودکانه بن و امیلی و هزاران کودک دیگر شبیه آنها را نابود می‌کند؛ چون دیگر رودخانه آنها را بهم نمی‌رساند بلکه از هم جدایشان می‌کند. آنها حالا دوست هم نبودند بلکه دشمنان هم شده بودند. پدر بن و امیلی حالا با هم در حال جنگیدن بودند.

کتاب صلح (جنگ دور شو) داستان جنگ است و اثرات آن بر زندگی کودکان. این کتاب سعی دارد به تمام مردم جهان بگوید جنگ می‌تواند چه آسیب جبران‌ناپذیری برای انسان‌ها داشته باشد.

خواندن کتاب صلح (جنگ دور شو) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کودکان و آدم‌بزرگ‌هایی که می‌خواهند برای کودکان دنیایی سرشار از آرامش، امنیت و صلح بسازند.

نظرات کاربران

ن. عادل
۱۴۰۰/۰۴/۰۳

خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان