دانلود و خرید کتاب ایده‌ یابی خلاق در طراحی گرافیک سهیلا یدالله زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایده‌ یابی خلاق در طراحی گرافیک اثر سهیلا یدالله زاده

کتاب ایده‌ یابی خلاق در طراحی گرافیک

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۳.۷از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ایده‌ یابی خلاق در طراحی گرافیک

کتاب ایده ‌یابی خلاق در طراحی گرافیک اثر سهیل یدالله زاده است. این کتاب درباره روش‌های ایده پردازی خلاقانه در طراحی گرافیک است. 

درباره کتاب ایده ‌یابی خلاق در طراحی گرافیک

سهیل یدالله زاده در کتاب ایده ‌یابی خلاق در طراحی گرافیک به مباحث مختلفی می‌پردازد که در طراحی گرافیک و پرورش خلاقیت بسیار مفیدند. این مباحث شامل ایده‌یابی، خلق ایده و پرورش آن، تفکر خلاق و عوامل موثر بر خلاقیت، طراحی و تاریخچه گرافیک و در نهایت ترکیب ایده‌های خلاقانه و تبدیل آن به طرح‌های گرافیکی است. 

کتاب ایده ‌یابی خلاق در طراحی گرافیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

طراحان گرافیک و دانشجویان رشته گرافیک این کتاب را جالب و کاربردی می‌یابند. 

بخشی از کتاب ایده ‌یابی خلاق در طراحی گرافیک

ایده ، فکر تصویری بالقوه قابل اجر و ساده‌ترین راه حل یک مسأله است که می‌تواند مضمون با مفهوم را به فشرده‌ترین شکل بیان کند. نشانه‌‌ها حامل‌های انتقال پیام هستند، چیزی که از طریق حواس انسان درک می‌شوند. نشانه‌هایی را که در مسیر ایده‌یابی می‌یابیم باید دارای دو جنبه مهم شکلی و مفهومی باشد. که با استفاده از قانون تداعی آزاد می‌توان آن را به ایده‌ای بکر بسط و گسترش داد. به موجب تداعی آزاد، هنگام فکر کردن درباره یک کلمه یا یک شکل تمامی آنچه را که به ذهن می‌رسد را از طریق سه قانون م مجاورت، مشابهت و تباین شناسایی و در نهایت منجر به ایده‌ای خلاق می‌شود.

مهمترین ارتباطی که بشر توانسته از طریق آن به ارتباطی دست یابد، دیدن است و دیدن مهمترین حسی است که در ارتباط با یک اثر هنری و یا دیگر آثار به خصوص آثار تحریک کننده این حس از حواس پنجگانه باشد، نقش مهمی را ایفا می‌نماید. گرافیک از جمله هنرهای کاربردی و شاخه‌ای از هنرهای تجسمی می‌باشد واژه گرافیک از مصدر یونانی "Graphein" به معنای نوشتن گرفته شده است و ریشه آن در اصل به معنای خراشیدن، حک کردن و نقد کردن است. طراحی گرافیک یعنی خلق و سامان دادن یک سلسله عوامل تصویری برای بیان یک مفهوم یا یک پیام و یا اطلاعات در جهت هدفی مشخص و معین.

ایده و فکر در جریان عمل طراحی تولید می‌شود. که در طی آن طراح گرافیک تحقیق می‌کند، مرتب می‌کند، اطلاعات را تفسیر می‌کند، هدف را معین، ایده‌ها را ابداع و یک شکل و تمایل تصویری جدید را خلق می‌کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان