دانلود و خرید کتاب پاییز مردگان کوین بری ترجمه حیدر رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پاییز مردگان اثر کوین بری

کتاب پاییز مردگان

نویسنده:کوین بری
انتشارات:انتشارات خوب
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پاییز مردگان

کتاب پاییز مردگان مجموعه داستان‌های کوتاه کوین بری با ترجمه حیدر رضایی است که درباره زندگی افراد مختلف در دنیای مدرن نوشته شده است. این داستان‌ها رئال و رئال جادویی هستند و هر کدام مانند اثر هنری مستقلی به شمار می‌روند.

این اثر در سال ۲۰۰۷ برنده‌ی جایزه‌ی Rooney Prize for Irish شده است

درباره کتاب پاییز مردگان

کوین بَری، نویسنده ایرلندی در کتاب پاییز مردگان، داستان‌های کوتاهی درباره زندگی آدم‌ها در دنیای مردن نوشته است. داستان‌ها در مکان‌های مختلفی رخ می‌دهند اما همه در ایرلند هستند و از شهرها و روستاهای ایرلند و سبک زندگی روستایی ایرلند می‌گویند. از شهر محل تولد نویسنده گرفته تا شمال غربی ایرلند. هر کدام از داستان‌ها با سبک رئال و رئال جادویی نوشته شده‌اند و مانند یک اثر مستقل هنری به شمار می‌روند. شاید سبک ادبی کتاب یادآور کتاب دوبلینی‌ها اثر جیمز جویس باشد که در دنیای مدرن نوشته شده است. 

کتاب پاییز مردگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و ادبیات داستانی از خواندن کتاب پاییز مردگان لذت می‌برند. 

درباره کوین بری

کوین بری در سال ۱۹۶۹، در شهر لیمریک جمهوری ایرلند متولد شد. در دوران جوانی‌اش در سفر بود و مدت‌ها به کار روزنامه نگاری مشغول بود. او در سال ۲۰۰۷ اولین مجموعه داستان کوتاهش را منتشر کرد و جایزه ادبی «رونی» ایرلند را از آن خود کرد. اولین داستان بلند او جایزه بین‌المللی IMPAC ادبیات دوبلین را به خود اختصاص داد و کتاب بعدی جایزه گلدسمیت را به نویسنده هدیه کرد. او یکی از هفت نویسنده ایرلندی بود که در سال ۲۰۱۷ برای جایزه‌ی International Dublin Literary Award – مهمترین جایزه‌ی سالانه‌ی ادبیات داستانی انگلستان - نامزد شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۱,۵۰۰
۲۰,۷۵۰
۵۰%
تومان