دانلود و خرید کتاب مـثبت بیاندیشیم، خوشحال زندگی کنیم اعظم سنائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مـثبت بیاندیشیم، خوشحال زندگی کنیم اثر اعظم سنائی

کتاب مـثبت بیاندیشیم، خوشحال زندگی کنیم

معرفی کتاب مـثبت بیاندیشیم، خوشحال زندگی کنیم

کتاب مـثبت بیاندیشیم، خوشحال زندگی کنیم نوشته اعظم سنائی است. این کتاب درباره تاثیرات مثبت اندیشی و تفکر مثبت بر روی زندگی و اعمال ما صحبت می‌کند.

درباره کتاب مـثبت بیاندیشیم، خوشحال زندگی کنیم

افکار و اندیشه‌های انسان قدرت بسیاری دارند و می‌توانند بر تمام وجوه زندگی تاثیر بگذارند. با داشتن تفکر مثبت می‌توان بسیاری از غیرممکن‌ها را ممکن ساخت و بر موانع مختلفی که در زندگی وجود دارد غلبه کرد. به طور کلی مثبت اندیشی به انسان کمک می‌کند تا نسبت به خود و توانایی‌های خودش هم دیدگاه بهتری داشته باشد و همین موضوع می‌تواند در موفقیت او موثر باشد. اعظم سنایی در کتاب مثبت بیاندیشیم، خوشحال زندگی کنیم، ابتدا تاریخچه‌ای از تفکر مثبت و روان‌شناسی مثبت‌گرا بیان می‌کند و سپس راهکارهای عملی و کاربردی را برای داشتن یک زندگی سرشار از موفقیت ارائه می‌کند. 

کتاب مـثبت بیاندیشیم، خوشحال زندگی کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری از خواندن این کتاب لذت می‌برند. اگر دوست دارید با کمک گرفتن از افکارتان، زندگی‌تان را متحول کنید، این کتاب را حتما بخوانید. 

بخشی از کتاب مـثبت بیاندیشیم، خوشحال زندگی کنیم

پیشینه روان‌شناسی مثبت‌گرا

کریستوفرپترسون درکتاب مبانی روان‌شناسی مثبت‌گرا معتقد است که روان‌شناسی مثبت‌گرا گذشته‌ای طولانی و پیشینه‌ای بسیار کوتاه دارد. وی دراین زمینه معتقد است هرچند این حوزه از سال ۱۹۹۸ توسط مارتین سلیگمن و همکاران ابداع شد ولی مدت‌ها پیش از این در آثار روان‌شناسانی چون آبراهام مزلو و در آثار وی آن‌جا که از خلاقیت و خودشکوفایی سخن می‌گوید بر وجوهی از جنبه‌های مثبت در آدمی ودر روان‌شناسی تأکید شده است. با این حال آنچه که به‌عنوان روان‌شناسی مثبت‌گرا شناخته می‌شود و به‌طور مشخص از سال ۱۹۹۸ و توسط سلیگمن آغاز و از سال ۲۰۰۰ با اختصاص یکی از شماره‌های مجله روان‌شناسی آمریکایی به این رشته رسما وارد متون روان‌شناسی گردید.

نگاه منفی به انسان

البته علاوه بر جنگ‌ها، نقش روان‌شناسانی که اصولاً نگاه مثبتی به انسان نداشتند را هم نباید نادیده گرفت. خیلی از آن‌ها معتقد بودند که مهم‌ترین نیروی محرکه انسان، میل به پرخاش‌گری و برآوردن نیازهای شخصی خودش است و برای انجام آن به هر کاری دست می‌زند. آن‌ها معتقد بودند که انسان قربانی امیال طبیعی خودش است و چندان برای خودش تصمیم گیرنده و فعال نیست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۲۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان