دانلود و خرید کتاب اطلاعات حسابداری زهرا افتخاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اطلاعات حسابداری اثر زهرا افتخاری

کتاب اطلاعات حسابداری

معرفی کتاب اطلاعات حسابداری

اطلاعات حسابداری (شفافیت و تعهد) نوشته زهرا افتخاری در انتشارات ندای کارآفرین به چاپ رسیده است.

امروزه بیش از هر زمان دیگری بازارهای سرمایه گسترش یافته و کسب قدرت اقتصادی ساختار یافته در فراسوی مرزهای جغرافیایی، بازارهای سرمایه را جولانگاه خود قرار می‌دهد. ناگزیر بازار سرمایه بیش از پیش مستعد بروز تبانی، تقلب و فساد است که متولّیان مختلف اقتصادی در این بازار مرتکب می‌شوند. فساد و تقلب به اشکال گوناگون در بازار سرمایه رخ می‌دهد، اما آنچه بیشتر اهمیت دارد و آثار مخرب عینی و ذهنی ماندگاری بر بازار سرمایه درپی خواهد داشت، فساد مرتبط با گزارشگری مالی است.

گزارشگری متقلبانه آن چیزی است که باعث ورشکستگی شرکت‌های انرون و ورلدکام درآستانه ورود به قرن ۲۱ میلادی بود وموجب وارد آمدن شوک شدید به بازارهای سرمایه آمریکا شد.

امروز بر این موضوع اتفاق نظر دارند که شفافیت از مهمترین راه‌های پیشگیری از این امر است. از نظر تجویدی شفافیت در اطلاعات ارائه شده مانند عدم تحریف عمدی اطلاعات و پنهان نکردن اطلاعات و الزام به افشای کلیه اطلاعات مربوط در فرآیند تصمیم‌گیری می‌تواند تا حدی عدم تقارن اطلاعاتی را کاهش دهد. حاصل چنین وضعیتی می‌تواند تصمیم‌گیری صحیح‌تر، آگاهانه‌تر و با ریسک کمتر باشد.

 زهرا افتخاری در کتاب حاضر درباره شفافیت و تعهد در گزارش‌گری مالی و حسابدرای سخن گفته است. او در این کتاب درباره اطلاعات حسابدرای، شفافیت اطلاعات حسابداری، مدل‌های شفافیت، سطوح شفافیت، نقش شفافیت در بازارهای مالی، تعهد حسابداری، اصول حسابداری تعهدی و دلایل و مزایای استفاده از حسابدرای تعهدی صحبت کرده است.

 خواندن کتاب اطلاعات حسابداری (شفافیت و تعهد) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

حسابداران جوان و دانشجویان رشته حسابداری و مالی.


نظرات کاربران

Amir Zahedi Anaraki
۱۴۰۰/۱۱/۱۱

قلم روام و ساده ای داره و مطالبش کاربردی هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۷۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان