دانلود و خرید کتاب اشتیاق یخی تری‌لین جانسون ترجمه عادله قلی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشتیاق یخی اثر تری‌لین جانسون

کتاب اشتیاق یخی

معرفی کتاب اشتیاق یخی

کتاب اشتیاق یخی نوشته تری‌لین جانسون است که با ترجمه عادله قلی‌پور برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است. 

ویکی دختر نوجوانی است که می‌خواهد در مسابقه‌ی سورتمه‌سواری شرکت کند و آرزوی اول شدن دارد. با اینکه نزدیک به مسابقات است اما ویکی هنوز نتوانسته است سگ‌هایی که لازم دارد را پیدا کند.  یک روز در مسیر راهش، موقع میان‌بر زدن گم می‌شود و همان زمان پسری به اسم کریس را می‌بیند که اتومبیلش تصادف کرده. ویکی تصمیم می‌گیرد به کریس کمک کند و همین موضوع ماجرایی جذاب را آغاز می‌کند.

خواندن کتاب اشتیاق یخی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانان بالای ۱۲ سال مناسب و جذاب است.

بخشی از کتاب اشتیاق یخی

دوباره حواسم را جمع سگ‌هایم کردم. دو سگِ سردسته، بین و «بلو»، با گام‌های هماهنگ، مسیر را دنبال می‌کردند. بلو یک سگِ هاسکی است که پوست پُرموی فوق‌العاده و صورت سیاه‌وسفیدش، در کنار موهای زنگاری‌رنگ و برّاقِ بین، جذاب‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

ما با سرعت به وسط خیابانی رسیدیم که به‌خاطر مسابقه بسته شده بود. حالا که سگ‌ها دوباره راه افتاده بودند، حسابی حواسشان به کارشان بود. عکاسی لنز بزرگی روی دوربینش بسته بود و خم شده بود تا عکس بگیرد. سگ‌ها وقتی از کنارش رد می‌شدند، به او نگاه هم نکردند؛ حتی به بوی هات‌داگی هم که از غرفهٔ کناریِ کافی‌شاپ می‌آمد، هیچ توجهی نکردند. از تهِ قلبم احساس غرور می‌کردم.

کامیونی همهٔ درهایش باز بود و بلندبلند موسیقی بومی پخش می‌کرد؛ ما از کنارش رد شدیم. از کنار کلبهٔ چوبی تاریخی که محل دادوستد بین شهری بود و بالای درش دو سردیس گوزن آویزان کرده بودند هم، گذشتیم. انگار یک نفر دو گوزن را وقتی‌که باهم شاخ‌به‌شاخ شده و به‌هم گیر کرده بودند، پیدا کرده بود و این‌شکلی صحنهٔ مرگ دو حیوان برای همیشه ماندگار شده بود. وقتی کوچک‌تر بودم، اصلاً طاقت دیدنشان را نداشتم؛ فکر اینکه دوتا گوزن بیچاره چطور موقع جنگیدن به‌هم گِرِه خورده بودند و در بیشه از گرسنگی مُرده بودند، خیلی دردناک بود.

نظرات کاربران

mansooreh mohajeri
۱۳۹۹/۰۸/۲۰

بسیار زیبا و جذاب همینو بس🌸🌸🌸

A.M
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

این کتاب یه حس باحالی داره و من عاشقش شدم

Astronaut
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

من هیچ وقت توی عمرم از گرگ ها و سگ ها خوشم نمیومد ! ولی وقتی کتاب آوای وحش و سپید دندان رو خوندم کلا این حس نابود شد و من از اون موقع شروع کردم به خوندن کتاب هایی که

- بیشتر
Mahshid84
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

من نسخه الکتریکیش رو نخوندم ولی کتابیش رو ک خوندم خیلی عالی بود هرچند پایانش چندان دلنگیز نبود. سه سال پیش فکر کنم خوندم.

:)
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

خیلی زیبا بود حدودا دوسال پیش نسخه چاپیش رو خوندم خیلی خوب بود کتاب های جنگی که نجاتم داد و همچنین رویای دویدن و مخصوا کتاب های اکو از پرتقال هم عالین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۵۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان