دانلود و خرید کتاب اشک و لبخند هدیه عطاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشک و لبخند اثر هدیه عطاری

کتاب اشک و لبخند

معرفی کتاب اشک و لبخند

کتاب اشک و لبخند نوشته هدیه عطاری، استاد عباس عطاری (کرمانی) است. این کتاب گنجینه‌ای کوچک از معارف اخلاقی و معنوی است که در زندگی لازم است. آیا می‌دانید هیچ لذتی بالاتر از لحظه شیرین و دوست داشتنی کشفی درباره خویشتن خویش و پیدا کردن قطعه‌ای از پازل زندگی نیست! 

کتاب اشک و لبخند یک راهنمای جامع برای زندگی‌ است. با خواندن این کتاب یاد میگیرید چطور زندگی کنید. این کتاب در هر فصل یکی از مسائل اخلاقی و روانی را مطرح می‌کند و با شاهد مثال از پیامبران و قرآن و نویسندگان اهمیت آن موضوع را بررسی می‌کند.

خواندن کتاب اشک و لبخند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی سرشار از آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اشک و لبخند

گویند: شخصی پدری پیر و ناتوانی داشت. روزی پدر را بر دوش نهاد و بر اسبی سوار کرد و به صحرا برد و در دوردست‌های بیابان از اسب فرود آمد و کنار درختی پدر پیر را رها کرد و خود سوار بر اسب به شهر بازگشت.

پدر هنگامی که چنین دید، آهی کشید و فرزند را صدا زد، فرزند درنگی کرد و شنید که پدر می‌گفت: «ای فرزند وقتی به شهر رسیدی این عمل و اقدام خود را برای کسی تعریف مکن تا مبادا تو را به ناخلفی و بدرفتاری متهم کنند...»

سالها از این اتفاق گذشت. پسر جوان دیروز، پیر امروز شد، ناتوانی او را از پای درآورد. پسر، از پدر پیرش به تنگ آمد. وی را بر اسب نهاد و به همان بیابان برد. پدر پیر با خود گفت: «وای برمن! از مکافات عمل غافل مشو...!»

شخصی به حضور رسول خدا (ص) رسید و گفت: «ای رسول خدا! مادر مریض و پیری دارم، تمام ایام پرستاری و تیمارداری او را برعهده دارم و فرصت خدمت دیگری در فلان موضوع را ندارم.» رسول خدا (ص) او را دعا کردند و فرمودند: «این عبادت نزد خداوند پاداش عظیم دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

حجم

۲۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان