دانلود و خرید کتاب هک شادکامی آلن پتری لینز ترجمه فرشته آزادنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هک شادکامی

کتاب «هک شادکامی» نوشتۀ آلن پتری لینز و ترجمۀ فرشته آزادنیا، مریم جنابی نمین و ثریا سادات حسینی است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب هک شادکامی

آلن پتری لینز در کتاب هک شادکامی ابتدا به بیان تجربۀ شخصی‌اش می‌پردازد که درنهایت منجر به نوشتن کتاب هک شادکامی می‌شود. او بیان می‌کند سردرگمی و پرسش‌های فراوان دربارۀ معنا و هدف زندگی و همین‌طور رسیدن به شادی باعث شد تا به سراغ فلسفه، حکمت معاصر و علم برود، دربارۀ انسان‌شناسی و مذهب مطالعه کند و خودمراقبتی و خودابرازگری را افزایش دهد اما معجزه زمانی رخ داد که او شروع به یادگیری عملکرد مغز کرد. او متوجه شد که علم اعصاب (علم مغز) پاسخ سؤال‌های او را می‌دهد و آنجا بود که الگوهایی در مسیرهای مختلف به‌سوی شادکامی را پیدا می‌کند. فهمیدن عملکرد مغز و نقش آن در شکل‌دادن به تجربیات زندگی باعث انرژی، شادی و اعتمادبه‌نفس بیشتر می‌شود. آلن پتری لینز ابتدا دانسته‌های خود را با دانشجویان و مخاطبانش به اشتراک گذاشت و متوجه شد که چطور درک عملکرد مغز و روش کار با آن یا به عبارتی، ذهن‌آگاه بودن، به افراد کمک می‌کند تا کارهایی که برایشان رضایت‌بخش است بیشتر انجام بدهند و کارهایی که منجر به رکودشان می‌شود کمتر انجام دهند.

اگر افراد بتوانند عملکرد مغز خود را بفهمند قادر هستند قبل از اینکه مغز کنترل آن‌ها را به دست بیاورد، خودشان کنترل مغز را به دست بگیرند. تفکر آگاهانه انسان را به مسیرهای جدید تمرکز، احساس هدفمندی و شادی هدایت می‌کند. کار با مغز راه‌های جدیدی پیش روی انسان می‌گذارد تا بتواند با انعطاف‌پذیری با زندگی روبه‌رو شود. کتاب هک شادکامی با ارائۀ برخی چارچوب‌ها به خوانندگان کمک می‌کند هدف، صراحت و رضایت بیشتری را پیدا کنند. در واقع نویسنده تلاش کرده است از طریق این کتاب با نقشۀ راهی که دارد مسیر کوتاه‌تر رشد را با دیگران به اشتراک بگذارد. کتاب هک شادکامی در ۷ فصل ارائه شده است و به زبان ساده و روان مسیر رسیدن به شادکامی را بیان می‌کند. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: مغزت را بشناس»، «فصل دوم: ایجاد ارتباطات»، «فصل سوم: قطع اتصال»، «فصل چهارم: بر ذهنت مسلط شو»، «فصل پنجم: هدایت نامحسوس»،«فصل ششم: فعال‌سازی»، «فصل هفتم: عهده‌دار شدن».

خواندن کتاب هک شادکامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و توسعۀ فردی پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب هک شادکامی

«مغز انرژی خود را از صد میلیارد نورون که هرکدام به ده‌هزار نورون فرعی متصل هستند، تأمین می‌کند، به گفتۀ بسیاری، پیچیده‌ترین چیز شناخته‌شده در جهان است و اما چه‌کاری انجام می‌دهد! مغز این کارکردهای اساسی بدن شما را مدیریت می‌کند: تنظیم تنفس، ضربان قلب و گوارش شما. خواب، گرسنگی، رشد و چرخه‌های هورمونی را نظم می‌دهد. خاطرات، هیجانات، تمایلات و نحوۀ ارضای آن‌ها را پردازش می‌کند. مدیریت اینکه شما چگونه جهان را حس و در آن حرکت می‌کنید. تمام این‌ها و لیستی بی‌پایان فراتر از آن، کار مغزتان است و اغلب این‌ها بدون اینکه حتی شما متوجه شوید، اتفاق می‌افتند. همچنین مغز شما کارهایی را انجام می‌دهد که به آنها بسیار آگاهید. مثلاً این امکان را فراهم می‌کند که بادقت بانداژی را روی زانوی یک کودک قرار دهید، حرکات عضلانی که در غیر این صورت به‌سادگی اتفاق می‌افتد، با ذهن هدایت می‌شود. اینکه شما را راهنمایی می‌کند که وقتی طعم چیز خوشمزه‌ای را می‌چشید، چطور در لحظه چشمانتان را ببندید و به‌آرامی نفس بکشید و عطر آن را استشمام کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان