دانلود و خرید کتاب راهنمای آموزگار تازه کار برای نیازهای آموزشی خاص جانیس ورموت ترجمه آتوسا لواء
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای آموزگار تازه کار برای نیازهای آموزشی خاص اثر جانیس ورموت

کتاب راهنمای آموزگار تازه کار برای نیازهای آموزشی خاص

معرفی کتاب راهنمای آموزگار تازه کار برای نیازهای آموزشی خاص

کتاب راهنمای آموزگار تازه کار برای نیازهای آموزشی خاص نوشته جانیس ورموت است که با ترجمه آتوسا لواء منتشر شده است. گاهی بعضی از دانش‌آموزان نسبت به همسالان خود متفاوت هستند، آنها ممکن است نیازهای ویژه‌ای برای آموزش داشته باشند، این کتاب به معلمان کمک می‌کند از این نیازها آگاه شوند و برای بهتر شدن شرایط این کودکان تلاش کنند.

درباره کتاب راهنمای آموزگار تازه‌کار برای نیازهای آموزشی خاص

مخاطبان این کتاب بیشتر مربیان مهدکودک، آموزگاران و دبیران هستند که سهم اساسی آنان شناسایی مشکلات دانش‌آموزان و آگاهی دادن به والدین است که به کمک یکدیگر بتوانند در محیط مدرسه و خانه شرایطی مناسب حال کودک فراهم سازند و به دانش‌آموزان در جهت رفع مشکل یاری رسانند. متأسفانه بسیاری از آموزگاران فاقد اطلاعاتی لازم در این زمینه هستند و آگاهی از این روش‌ها و فعالیت‌های آموزشی برای رفع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان با پیشرفت اندک و دشوار، بسیار ضروری است.

خواندن کتاب راهنمای آموزگار تازه‌کار برای نیازهای آموزشی خاص

این کتاب را به مربیان پیش دبستانی و معلمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای آموزگار تازه‌کار برای نیازهای آموزشی خاص

در مدارس، عبارت «نیازهای آموزشی خاص» در ارتباط بسیار نزدیک با یادگیری دانش‌آموزان استفاده می‌شود. ممکن است از خودمان بپرسیم که آیا یادگیری کودکان شناسایی شده به داشتن «نیازهای آموزشی خاص» به طریقی مشابه سایر کودکان مشخص می‌گردد. این روزها، با ادغام مدارس عادی در چنین توجه بالایی، نتایج عملی پاسخ ما به این سؤال، برای آموزگاران بسیار مهم است.

تعریف «نیاز»

برچسب زدن به دانش‌آموزان به عنوان کودکان با «نیازهای خاص» یا کودکان با «نیازهای آموزشی خاص»، بنا به دلایل متعدد، بسیار مشکل‌آفرین می‌باشد.

«نیاز» چیست؟

«نیاز» را می‌توان به شکل‌های مختلف تعریف کرد. به عنوان مثال به صورت فقدان چیزی در یک فرد که منجر به بروز مشکل می‌شود، قابل اطلاق است. مثلا گرسنگی برای فردی قحطی‌زده، یک نیاز خواهد بود. «نیاز» هم‌چنین به عنوان چیزی که فرد برای ارضای آن فقدان بدان احتیاج دارد، قابل معنا کردن می‌باشد. غذا و نوشیدنی نیاز آنی قحطی‌زدگی را رفع خواهند کرد. در مفهوم آموزشی برای دانش‌آموزانی نابینا، این نیاز می‌تواند متن با خط بریل، کتابهای صوتی یا کمکی از جانب یک دستیار کلاسی برای امکان دسترسی به برنامه مدرسه باشد.

برچسب «نیازهای آموزشی خاص»

چه چیزی در مورد بچه‌ها به ما می‌گوید؟ 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۷۱۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان