دانلود و خرید کتاب بازار جدید ارز دیجیتال محمد حسین طالب بیدختی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازار جدید ارز دیجیتال اثر محمد حسین طالب بیدختی

کتاب بازار جدید ارز دیجیتال

انتشارات:سبزان
امتیاز:
۳.۶از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازار جدید ارز دیجیتال

بازار جدید ارز دیجیتال نوشته محمدحسین طالب بیدختی است. بانک و نظام بانکی به عنوان تعدیل و جاری کننده پول و ارزش مالی کشور، زیر مجموعه‌ای از نظام اقتصادی هر کشور به شمار می‌رود که با بخش‌های گوناگون تولید و صنعت و مردم رابطه‌ای نزدیک و تنگاتنگ دارد.

با رشد روز افزون معاملات تجاری الکترونیکی در سطح دنیا و نیاز تجارت به حضور بانک جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیکی به عنوان بخش جدائی ناپذیر از تجارت الکترونیکی و دارای نقش اساسی در اجرای آن بوجود آمده است.

سرعت توسعه فن آوری اطلاعات، باعث ایجاد تغییرات عمده‌ای در شکل پول و سامانه‌های انتقال منابع در عرصه بانکداری شده و مفاهیم جدیدی را به عنوان پول الکترونیکی و انتقال الکترونیکی آن ارائه نموده است. این دو مفهوم، ایجاد کننده نوع جدیدی از بانکداری تحت عنوان بانکداری الکترونیکی است.

با رشد روز افزون معاملات تجاری الکترونیکی در سطح دنیا و نیاز تجارت به حضور بانک جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیکی به عنوان بخش جدائی ناپذیر از تجارت الکترونیکی و دارای نقش اساسی در اجرای آن بوجود آمده است.

کتاب بازار جدید ارز دیجیتال برای آشنایی با بلاک‌چین، ارز دیجیتال و تجارت آن است. این کتاب برای همه سنین مناسب است و در آن سعی شده مفاهیم پیچیده ارزهای دیجیتال و فناوری‌های نو و وابسته به عرصه دیجیتال به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شود.

خواندن کتاب بازار جدید ارز دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بدیهی است که با گذر زمان الفبای زندگی تغییر می‌کند و نیاز است همگان با مفاهیم کلی تکنولوژی‌های پراستفاده مثل کامپیوتر و اینترنت در سطح پایه آشنا باشند. اگر به دنبال کتابی برای آشنایی با ارز دیجیتال می‌گردید، این کتاب مناسب شماست.

بخشی از کتاب بازار جدید ارز دیجیتال

فرض کنید به پاریس سفر کرده‌اید و می‌خواهید چند روزی را در هتل سپری کنید (حتماً خوش می‌گذرد).

وارد هتل موردنظرتان می‌شوید و نزدیک پیشخوان می‌روید. در حال آماده کردن مدارکتان هستید که متوجه می‌شوید پولتان را به واحد پول فرانسه (فرانک) تبدیل نکرده‌اید. به نظر نمی‌رسد هتل‌دار از شما تراول ایران را بپذیرد!

یک تاکسی می‌گیرید و به راننده تاکسی می‌گویید شما را به یک صرافی مطمئن و باانصاف برساند. (امیدوارم زبان فرانسوی‌تان خوب باشد!)

پولتان را از تومان به یورو تبدیل می‌کنید و با همان تاکسی به هتل برمی‌گردید. حالا می‌توانید اتاقتان را تحویل بگیرید.

اما صبر کنید! نیازی نیست به صرافی بروید...

تلفن همراهتان را بردارید، به اینترنت وارد شوید و از یک صرافی دیجیتال بخواهید تا بیت‌کوین شما را به یورو تبدیل کند. اگر بیت‌کوین ندارید هر ارز دیجیتالی که در حسابتان دارید مثلاً neo را تبدیل به واحد پول کشور فرانسه کنید و اتاقتان را تحویل بگیرید. امیدوارم از اقامتتان لذت ببرید قربان!

نظرات کاربران

moridark
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

کتاب خوبی برای منی بود که چیزی نمیدونم کمی کوتاه بود فقط.

محمد دلفان
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

خوب برای افراد مبتدی و میخوان با بازار آشنایی پیدا کنند

کاربر 4377510
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۱۷۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان