دانلود و خرید کتاب با این کتاب پیچیده زندگی نکنید!
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با این کتاب پیچیده زندگی نکنید! اثر موسی زمان‌زاده

کتاب با این کتاب پیچیده زندگی نکنید!

معرفی کتاب با این کتاب پیچیده زندگی نکنید!

کتاب با این کتاب پیچیده زندگی نکنید نوشته‌ی موسی زمان‌زاده و محمد جولایی نکاتی از بزرگان در مورد چگونه ارتباط با آفریدگار و داشتن زندگی شاد و به دور از هیاهو را بیان می‌کند.

درباره کتاب با این کتاب پیچیده زندگی نکنید!

تمام انسان‌های روی زمین به این نکته واقف هستند که شادی و با طراوت بودن راز بزرگ قانون زندگی است، اما نکته‌ی مهم‌تر این که اگر درون خود را از غم و اندوه بزداییم، برون شفا پیدا می‌کند، چنان که بزرگان می‌گویند خنده چون آفتاب گل‌ها را پرورش می‌دهد و با خنده می‌توان با دنیای افسردگی برای همیشه وداع کرد، نکته دیگر این که شکرگزاری و سپاسگزاری مدام از آن خالق یکتا هم روح انسان را شکوفا می‌کند و هم یک ارتباط معنوی با آفریدگار جهان برقرار می‌سازد، به‌طور خلاصه می‌توان گفت دعا و ایمان راسخ همراه با عشق به معشوق ازلی غم و اندوه انسان را برای همیشه به فراموشی می‌سپارد.

خواندن کتاب با این کتاب پیچیده زندگی نکنید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال زندگی شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب با این کتاب پیچیده زندگی نکنید!

پیرمردی بود که می‌دانست زمان مرگش فرا رسیده است او به فرزندان خود گفت: «من از مال دنیا چیزی ندارم تا به شما ببخشم، مگر افشای راز چهار قانون زندگی که با استفاده از آنها به شادکامی که نیاز اساسی انسان است، دست یافته و شادترین مردمان خواهید بود.»

فرزندان پرسیدند: «آن چهار قانون کدامند؟»

و پیرمرد پاسخ داد: «نخست هرگز از گفته‌های دیگران نهراسید. آنها فقط در ترس‌ها و تخیل شما وجود دارند. فقط کردار و رفتار شما به شمار می‌آید.

دوم، به دنبال مادیات نروید، شاید فکر کنید که آن را در اختیار دارید، اما در حقیقت مادیات صاحب شما هستند.

سوم، موضوعات مهم را آسان بگیرید و پدیده‌های آسان را جدی تلقی کنید، زیرا در حقیقت مسایل پیش پا افتاده بسیار مهم به شمار می‌آیند.

چهارم، تا جایی که می‌توانید بخندید و همیشه پیش از این که دیگران به شما بخندند، به خودتان بخندید و بدانید در همهٔ انسان‌ها ویژگی‌های مضحکی وجود دارد. خودتان را از بند تعلقات آزاد کرده و از شکست‌ها و کاستی‌های خود نهراسید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان