دانلود و خرید کتاب چگونه ازدواجمان را به نابودی نکشانیم! نوشین دلیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه ازدواجمان را به نابودی نکشانیم! اثر نوشین دلیر

کتاب چگونه ازدواجمان را به نابودی نکشانیم!

نویسنده:نوشین دلیر
انتشارات:نشر عطران
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چگونه ازدواجمان را به نابودی نکشانیم!

چگونه ازدواجمان را به نابودی نکشانیم! کتابی نوشته نوشین دلیر در زمینه روان‌شناسی خانواده و ازدواج است. 

ازدواج و تشکیل خانواده پیوندی مقدس، میثاقی محکم، بنایی محبوب نزد خداوند و عاملی موثر در حفظ دین، پذیرش عبادت انسان، تکوین مودت در رحمت، پاسداری از حریم عفت، تضمین رزق و روزی و تعظیم سنت نبوی است.

مکتب متعالی اسلام ازدواج را وسیله ای برای رشد و کمال و بقای دین، تکامل اخلاق، تشکیل نهاد خانواده، تامین سلامت جامعه و دوام و بقای نسل میداند و پیروان خود را به تسریع در امر ازدواج دعوت می کند و آن را گامی مثبت در انجام مسئولیت عبودی و اجتماعی انسان به شمار می‌آورد.

امروزه مساله ازدواج و تشکیل خانواده با توجه به تغییر و تحولات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در جامعه از جمله گسترش فرهنگ تجمل‌گرایی، فاصله افتادن بین ارزش‌های والدین و فرزندان، بالا رفتن سن ازدواج بنا به دلایل مختلف اقتصادی، اجتماعی و ... با چالش جدی روبرو شده است.

 درباره کتاب چگونه ازدواجمان را به نابودی نکشانیم!

یکی از موضوعاتی که در چند سال اخیر ذهن اکثر اندیشمندان و حتی عموم را به خود مشغول کرده است مسأله طلاق  است. در حال حاضر این پدیده در ایران به شکل یک مسأله و معضل اجتماعی، مشکلات زیادی را برای افراد و خانواده های در معرض طلاق به وجود آورده است. در واقع خانواده نهادی است که به اعضای خود احساس آرامش و امنیت می‌دهد و طی قرن‌های متمادی به عنوان پایدارترین و مؤثرترین وسیله حفظ ویژگی‌های فرهنگی و عامل انتقال آنها به نسلهای بعدی بوده است. از همین روست که تشکیل خانواده در همه ادیان بویژه دین مقدس اسلام از اهمیت والایی برخوردار است و از آن به‌عنوان کانون آسایش و آرامش نام برده شده است. نوشین دلیر در این کتاب به برررسی معضل طلاق در خانواده پرداخته و راهکارهایی روان‌شناسانه و اجتماعی را برای جلوگیری از این پیش‌آمد ناخوشایند ارائه کرده است.

 خواندن کتاب چگونه ازدواجمان را به نابودی نکشانیم! را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 زوج‌های جوان و در آستانه ازدواج مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

حجم

۷۷۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان