دانلود و خرید کتاب مادر یک دقیقه‌ای اسپنسر جانسون ترجمه آرش صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مادر یک دقیقه‌ای اثر اسپنسر جانسون

کتاب مادر یک دقیقه‌ای

معرفی کتاب مادر یک دقیقه‌ای

کتاب مادر یک دقیقه‌ای نوشته اسپنسر جانسون است. این کتاب سریع‌ترین روش برای کمک به فرزندانتان برای اینکه یاد بگیرند خودشان را دوست داشته باشند و بخواهند درست رفتار کنند را به مادران یاد می دهد.

درباره کتاب مادر یک دقیقه‌ای

 این داستان مادران را به جایی می‌برد که دوست دارند آن‌جا باشند. نویسنده‌ی پرفروش، اسپنسر جانسون، رازهای یک دقیقه‌ای مشهور خود را با دنیا در میان می‌گذارد. سه تکنیک ساده که درکشان هم بسیار آسان است، اما نتایج بزرگی دارند. وقتی از چیزی که در داستان می ‌آموزید استفاده می‌کنید، متوجه می‌شوید که:

• چطور فرد موثر و منضبطی باشید.

• چطور به وقتی به فرزندان خود کمک می‌کنید تا توانایی‌های خود را بشناسند، از توانایی‌های خود هم آگاه شوید.

• چطور با کمک به فرزندانتان برای رسیدن به اعتمادبه‌نفس، احساس مسئولیت را هم در وجود آنان بیدار کنید.

• چطور بیشتر از حضور در خانواده لذت ببرید.

با استفاده از این کتاب، که نوشته‌ی فردی است که تلاش می‌کند به مردم برای به دست آوردن سلامتی از طریق ارتباط بهتر کمک کند، مادران می‌توانند با اعتمادبه‌نفس بیشتری به امور فرزندانشان رسیدگی کنند و روزبه‌روز رابطه‌ی مادر-فرزندی خود را تحکیم کنند.

شما قطعا از تجربه خود می‌دانید که مادر خوب بودن، بیشتر از یک دقیقه طول می‌کشد.

با این حال، راه‌هایی برای برقراری ارتباط با فرزندانتان در یک دقیقه وجود دارد، که به سرعت به آنها کمک می‌کند یاد بگیرند چطور خودشان را دوست داشته باشند و بخواهند درست رفتار کنند.

بعد از انجام سه روش برقراری ارتباط، خودتان قضاوت کنید. ببینید چطور رفتار فرزندانتان بهبود پیدا می‌کند. و از فرزندانتان بپرسید چقدر درباره خودشان احساس خوبی دارند.

خواندن کتاب مادر یک دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مادران پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مادر یک دقیقه‌ای

وقتی زن جوان از مادران «مطلوب» همان سوال "چگونه مادری هستید؟" را پرسید، آنها در جواب گفتند: "من یک مادر امروزی هستم." یا "فهمیده هستم." یا "حامی هستم."

او در صدایشان مباهات و علاقه‌مندی به عزت نفس داشتن فرزندانشان را می‌شنید.

اما او ناراحت بود و به نظر می‌رسید اکثر مادران جهان، عمده علاقه و توجه‌شان فقط به یکی از این دو مورد بود: یا رفتار فرزندشان یا عزت نفس پیدا کردن آنها.

مادرانی که به رفتار خوب فرزندان علاقه داشتند، او را به "والدین مستبد" می‌رساندند. درحالی که آنهایی که می‌خواستند فرزندشان عزت نفس داشته باشد، اغلب او را به "والدین آسان‌گیر" راهنمایی می‌کردند.

زن جوان با خودش فکر کرد هرکدام از این مادرانِ-مستبد و آسان‌گیر-فقط تا حدودی موثر هستند. هر کدام از این مادران، براساس چیزی که او می‌دانست چطور انجام دهد، بیشترین تلاش خود را می‌کردند.

او با خودش فکر کرد،

"اما به نظر می‌رسد آنها مادرانی نصفه و نیمه هستند."

او به صحبت کردن با سایر مادران ادامه داد، اما هیچ سودی نداشت. خسته و دلسرد از جستجویش، به خانه برگشت.

شاید زن جوان باید خیلی وقت پیش از جستجوی مادری نمونه منصرف می‌شد، اما او هنوز یک مزیت داشت و دقیقا می‌دانست به دنبال چه چیزی است.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

کاربر ۳۴۶۲۳۴۶
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

این کتاب با سه روش یک دقیقه ای بهتون یاد میده مادر یا پدر بهتری باشین و به بچه ها ازادی عمل بدین هم خودشونو دوست داشته باشن هم رفتار خوبی داشته باشن

zahrasohrabi
۱۴۰۰/۰۱/۲۹

به نظر میرسه در مواردی مثل این کتاب عنوان با رویکرد تجاری انتخاب میشه..از نظر من اصلا و ابدا ارتباطی بین عنوان و محتوا نبود ضمن اینکه برای یک مادر اصلا کاربردی و جامع محسوب نمی شد..بیشتر شرح یک مادر

- بیشتر
Mozhgan
۱۴۰۲/۰۳/۲۷

یک کتاب کوتاه و مفید برای هر مادر و پدری که واقعا اهل عمل هستند و به دنبال زندگی آروم و صمیمی هستند.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
'یک خانواده، گروهی از افراد هستن که بدون هیچ منطقی، به خوشبختی همدیگه متعهد شدن.'
Mozhgan

حجم

۱۲۵٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۱۲۵٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان