دانلود و خرید کتاب نکته‌هایی برای زندگی حسین عبدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکته‌هایی برای زندگی اثر حسین عبدی

کتاب نکته‌هایی برای زندگی

معرفی کتاب نکته‌هایی برای زندگی

کتاب نکته‌هایی برای زندگی نوشته حسین عبدی است. این کتاب شامل مطالب جذاب و حکمت آموز ایرانی، اسلامی، سبک زندگی، روانشناسی، فلسفی، طب و بهداشت است.

درباره کتاب نکته‌هایی برای زندگی

همه ما دوست داریم سبک زندگی خوب و دوست داشتنی و پر از آرامش برای خود داشته باشیم که هر لحظه آن با حکمت، یادگیری و جذابیت همراه باشد و همه اتفاقات و رویدادهای لحظه به لحظهٔ زندگی را بتوانیم معنا کنیم و بدانیم در این عالم هیچ چیزی اتفاقی نیست. همهٔ کائنات بر اساس حکمتی زیبا در حال نفس کشیدن هستند و انسان سرآمد همه آن‌هاست که تمام عالم در خدمت او هستند و تمام این‌ها نیست جز به اراده خالق و پروردگار. انسان دارای دو بعد است جسم و روح. او به دنیا آمده تا روح خود را به وسیله جسم خود به کمال برساند. برای همین حکمای قدیمی و طبیبان باستانی ما بر این عقیده بودند که باید به سلامتی هر دو هم جسم و هم روح رسیدگی کرد.  این کتاب راهنمای سلامت جسم و روح است.

خواندن کتاب نکته‌هایی برای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب حاضر برای تمام متفکرین و روانشناسان و فلاسفه و کسانی‌که به سبک زندگی سالم و حکمت‌بار و لطایف پندآموز و همچنین طب وبهداشت ایرانی وباستانی علاقه‌مند هستند مفید است.

بخشی از کتاب نکته‌هایی برای زندگی

کم دانستن و زیاد حرف زدن مثل پول نداشتن و زیاد خرج کردن است!

۷.

شخصی زنی زشت‌رو و بداخلاق داشت که به سفر رفته بود. روزی در مجلسی نشسته بود که غلامش دوان دوان بیامد که ای خواجه، خاتون به خانه فرود آمد، خواجه گفت ای کاش خانه به خاتون فرود می‌آمد!

۸.

سه گروه را نمی‌توان شناخت مگر در سه جای: حلیم (بردبار) را در وقت خشم، شجاع را در روز جنگ، و دوست را در زمانی‌که به او نیاز داری...

۹.

شخصی به دوستش گفت: چشمم درد می‌کند چاره‌ای بیندیش

دوستش گفت: من پارسال دندانم درد می‌کرد آن را کندم!

۱۰.

حکما گفته‌اند شش چیز مانع وسعت معیشت و روزی می‌شود: کاهلی (تنبلی). رغبت عیش با زنان. رنجوری دائم (نالیدن و ناشکری کردن). الفت وطن (وابستگی به منطقه خود و بیرون نرفتن از آن). قناعت افراطی. خوف

۱۱.

شخصی پیش طبیب رفت و گفت: موی ریشم درد می‌کند! پرسید چه خورده‌ای؟ گفت: نان و یخ. طبیب گفت: برو بمیر که نه دردت به آدمی می‌ماند و نه خوراکت.

۱۲.

دزدی در شب خانه فقیری را می‌گشت. فقیر از خواب بیدار شد و صدا زد ای مرد، آنچه را تو در تاریکی در این خانه می‌جویی ما در روز روشن می‌جوییم و نمی‌یابیم.

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۶۲۴۱۱
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

بد نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان