دانلود و خرید کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ تری‌ دی. کلارک ترجمه امیرحسن مکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ اثر تری‌ دی. کلارک

کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟

امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟

کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ نوشته تی دی کلارک با ترجمه امیرحسین مکی منتشر شده است. این کتاب ۵۰ نکته‌ی مهم درباره‌ی این که چگونه سرشار از انرژی شوید و دیگر احساس ضعف و خستگی نکنید را به شما یاد می‌دهد. 

درباره کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟

 اگر شما صبح‌ها به سختی از خواب بیدار می‌شوید. احساس ضعف، استرس یا افسردگی می‌کنید. تمرکز بر کار برایتان مشکل است. انگیزه‌ی چندانی به کار کردن ندارید.کارتان با اشکال مواجه شده است. میل جنسی‌تان کاهش یافته است.خانه‌تان به‌هم‌ریخته و کثیف است چون نیروی کافی برای تمیز و مرتب کردن آن را ندارید. عصرهایتان به بطالت می‌گذرد.دوست ندارید بیرون بروید. نمی‌توانید یک برنامه‌ی ورزشی یا برنامه‌ی غذایی را دنبال کنید. این کتاب را بخوانید.

این‌ها تنها موارد اندکی از نشانه‌های کم‌انرژی بودن هستند، پس اگر این نشانه‌ها برایتان آشناست، کم‌انرژی بودن کیفیت زندگی‌تان را پایین آورده است. اگر هم این موارد درباره‌ی شما صدق نمی‌کند، به این فکر کنید که اگر از انرژی سرشاری برخوردار شوید زندگی‌تان چه‌قدر بهتر خواهد شد.

خبر خوش این که روش‌های ساده‌ی فراوانی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید میزان انرژی خود را افزایش و تندرستی، تناسب‌اندام و نیروی فکر خود را ارتقا دهید و بر کیفیت زندگی‌تان بیفزایید. در این کتاب دنبال همین هستیم.

خواندن کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را در جهت مثبت تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟

آهن و ویتامین B۱۲

برای این که از گلبول‌های قرمز خون سالمی برخوردار شویم نیازمند ویتامین B۱۲ و آهن هستیم. گلبول‌های قرمز خون نقش انتقال اکسیژن به اندام‌های بدنمان به منظور سوخت و ساز چربی و تأمین انرژی را بر عهده دارند.

روغن نارگیل

روغن نارگیل گذشته از این که نقش عمده‌ای در مصارف پوست و زیبایی دارد حاوی تری‌گلیسیریدهای زنجیره متوسط است که نوعی چربی هستند که باعث می‌شوند کبد کیتون تولید کند. اگر تابه‌حال عبارت «رژیم کیتوژنیک۴» به گوشتان خورده باشد، حتماً می‌دانید که کیتون‌ها منبعی جایگزین برای انرژی بدن و به‌ویژه مغز تأمین می‌کنند که نمی‌تواند از کربوهیدرات‌ها حاصل شود.

اسید چرب اومگا ۳

اسید چرب اومگا ۳ یک اسید چرب ضروری است که بدن برای ساختن جدارهای سلول از آن استفاده می‌کند. بدین‌ترتیب نفوذپذیری غشاء سلولی افزایش می‌یابد و این به سلول‌ها کمک می‌کند با هم ارتباط برقرار کنند و انتقال‌دهنده‌های عصبی در بین سلول‌های مغز راحت‌تر عبور کنند.

نظرات کاربران

شهرزاد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱

کتاب خیلی خوبیه. توصیه های کاربردی برای بهبود انرژی و نشاط، در طی کار و فعالیت روزانه ارائه داده. ترجمه خوب و روان است.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
انرژی‌تان را با فکر کردن دربارهٔ این که فقط باید غذاهای خاصی را بخورید، تلف نکنید. همان رژیم‌غذایی کنونی‌تان را ادامه دهید و فقط با کم کردن مصرف کربوهیدرات‌های ساده و افزودن مواد مغذی بیشتر، آن را سالم‌تر کنید.
احسان رضاپور
وقتی با کمبود وقت و انرژی مواجهید، چگونه می‌توانید این غذاهای تازه و مغذی را درست کنید؟ استفاده از مکمل‌های غذایی برای شروع خوب است، اما توصیهٔ بهتر این است که در آخر هفته غذاهایتان را برای طول هفته آماده کنید. برای طول هفته چند نوع غذا درست و آن را در فریزر نگهداری کنید.
احسان رضاپور
ویتامین D از دو نظر حائز اهمیت است: بهبود کیفیت خواب و کمک به افزایش تولید تستوسترون.
احسان رضاپور
یادتان باشد که: بسیاری از قهرمانان ورزشی دنیا میانهٔ خوبی با نان دارند (نگران گلوتن هم نباشید مگر این که نسبت به آن حساسیت داشته باشید). و برخی از بزرگ‌ترین متفکران جهان کلی چای می‌نوشند و شکلات می‌خورند. جان کلام این که شما می‌توانید با پیروی از یک رژیم غذایی معمولی و متعادل به زندگی طبیعی‌تان ادامه دهید.
شهرزاد
باید از مصرف کربوهیدرت‌های ساده پرهیز کنید که هر خوراکی شیرین (مثل کیک) و هر مادهٔ خوراکی سفید (مانند پاستا یا برنج) را شامل می‌شود. درعوض، به خوردن پاستا و برنج قهوه‌ای، سبزیجات و اسفناج روی آورید و آن را جایگزین چیپس کنید. درکل، از خوردن کربوهیدرات‌های فرآوری‌شده و ساختهٔ دست بشر که به طور طبیعی در طبیعت یافت نمی‌شوند، پرهیز کنید.
شهرزاد
استفاده از یک برنامهٔ غذایی سالم و مغذی مانند این است که کلی مکمل غذایی گران و انرژی‌زا خورده باشیم، با این تفاوت که نسبت به آن خوشمزه‌تر است!
شهرزاد
من این چند قلم را توصیه می‌کنم: - ویتامین D - ویتامین B۶ - عصارهٔ سیر - اسید چرب اومگا ۳ به‌علاوه، درنظر داشته باشید که: اگر برنامه‌غذایی درست و مناسبی داشته باشید، دیگر لازم نیست که این مکمل‌ها را مصرف کنید. به عبارتی، همهٔ این‌ها در یک برنامهٔ غذایی درست و مناسب یافت می‌شوند. کوانزیم Q۱۰ و کراتین در گوشت قرمز، ویتامین‌ها و مواد معدنی در میوه‌ها و سبزیجات، اسید چرب اومگا ۳ در ماهی و لوتئین در تخم‌مرغ یافت می‌شود. فقط اگر اطمینان یابید که هرآنچه می‌خورید تازه و مغذی است، می‌توانید تمام انرژی مورد نیاز بدنتان را تأمین کنید.
شهرزاد

حجم

۱۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۱۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان