دانلود و خرید کتاب بقاع متبرکه‌ی ایران حسین علی بایرام نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بقاع متبرکه‌ی ایران اثر حسین علی بایرام نژاد

کتاب بقاع متبرکه‌ی ایران

معرفی کتاب بقاع متبرکه‌ی ایران

کتاب بقاع متبرکه ایران نوشته حسین علی بایرام نژاد، اطلاعاتی کامل از تمامی امامزاده‌های شهرهای مختلف ایران در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

 عده‌ای با هدف تضعیف اعتقادات مردم سعی دارند زیارت امامزاده‌ها را در نگاه و باور مردم بی‌معنا جلوه دهند. کتاب بقاع متبرکه ایران، با هدف اطلاع‌رسانی در این زمینه و تقرب به خدا نوشته شده است.

تعداد بقاع متبرکه موجود در ایران طبق آمار منتشر شده بیش از ۱۲۵۰۰ بقعه است. این کثرت تعداد به دلیل آن است که مفهوم امامزاده در سال‌های اخیر گسترده‌تر شده است و به ساداتی که با چندین واسطه هم به امام معصوم می‌رسند، امامزاده گفته می‌شود. اکثر امامزاده‌ها در راه خدا به شهادت رسیدند و همان‌طور که خداوند در قرآن می‌فرماید: «کسانی که در راه خدا کشته شدند زنده هستند». پس توسل به آن‌ها مرده‌پرستی نیست، بلکه تقرب به خدا و نشان دهنده تقوای مسلمانان است.

گاهی گفته می‌شود فردی که در ضریح مدفون شده، شخص دیگری است یا در عدم صحت شجره‌نامه شک وارد می‌شود. اولاً هیچ اشکالی ندارد که برای یک امامزاده واجب‌ التعظیم در چند شهر یک بنای یادبودی وجود داشته باشد. ثانیاً اگر به فرد دفن شده در این بقعه توجهی نداشته باشیم، این محل، جایی برای یاد خدا محسوب می‌شود. پس مبنای این کتاب اعتقاد مردم محل و شهرت امامزادگان است.

خواندن کتاب بقاع متبرکه‌ی ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک مرجع معتبر برای امام‌زاده‌ هستند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

محسن عشقی
۱۴۰۲/۰۲/۳۱

خیلی عالی و کامله ممنونم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان