دانلود و خرید کتاب کیمیاگری عشق الیزابت کلر پرافیت ترجمه شباهنگ دلشاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کیمیاگری عشق

کتاب کیمیاگری عشق اثر الیزابت کلر پرافیت و پاتریشیا آر. اسپادارو کتابی خواندنی و مفید درباره تبادل و دریافت میزان بیشتری از عشق است. 

درباره کتاب کیمیاگری عشق

عشق یکی از قدرتمندترین نیروهای تمام بشر است. تمام انسان‌ها از اینکه عشق بورزند یا مورد عشق دیگران واقع شوند لذت می‌برند. اما همیشه با چالش‌هایی هم روبه‌رو هستند. همه ما بارها از خودمان پرسیده‌ایم که چگونه می‌توانیم عشق بیشتری بدهیم و دریافت کنیم؟ اگر این سوال را از خودتان پرسیده‌اید و به جوابی نرسیده‌اید، یا اینکه فکر می‌کنید همیشه با چالش‌های غیر قابل حل در مسیر عشق ورزیدن وجود دارد، این کتاب را بخوانید. معجزه عشق می‌تواند رابطه شما با همسر، اعضای خانواده، دوستان و همکارانتان را دگرگون کند. 

کتاب کیمیاگری عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام دوست‌داران کتاب‌های روانشناسی از خواندن کتاب کیمیاگری عشق لذت می‌برند.

بخشی از کتاب کیمیاگری عشق

مهم نیست چه کسی هستی، مهم نیست چه شغلی داری، تو هم می‌توانی به دیگران عشق هدیه کنی. می‌توانی دل انسان‌های زیادی را به دست آوری، که شاید فقط در انتظار تو هستند ـ همان‌هایی که تنها به ندای بی‌همتای قلب تو پاسخ می‌دهند.

برای اینکه بتوانیم عشق بیشتری به دیگران هدیه کنیم، هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که توانایی محبت کردن را در خود بیفزاییم. روزی یکی از مریدان بودا پرسید: «آیا حقیقت دارد که بخشی از آنچه باید بیاموزیم پروراندن شفقت و عشق صادقانه است؟» بودا پاسخ داد: «خیر؛ حقیقت این است که همهٔ آنچه باید بیاموزیم پروراندن شفقت و عشق صادقانه است.»

یکی از عرفا به زیبایی نقل می‌کند: «پیامی که از بدو خلقت می‌شنویم این است، باید یکدیگر را دوست بداریم ... آن که عاشق نیست، خدا را نمی‌شناسد، زیرا خداوند خودِ عشق است.» اگر خداوند عشق است و همان‌طور که در سِفر پیدایش و کتب مذهبی شرق اشاره شده، خداوند انسان را به صورت خود آفریده است، پس می‌توان گفت که جوهر اصلی ما عشق است. خداوند جهان را آفرید تا انسان‌ها بتوانند اعجاز عشق را تجربه کنند.

حیاتی‌ترین موضوعات زندگی ما حول محور نیاز فطری‌مان به محبت کردن و محبت دیدن دور می‌زند. وقتی که ما از کمبود توجه و قدرشناسی و حتی عزت نفس در زندگی شکایت می‌کنیم، در واقع خواهان عشق هستیم. گاهی تغییر و تحولات را ـ به رغم رنج‌آور بودن ـ در کلاف هزارتوی زندگی می‌پذیریم زیرا می‌خواهیم عشق الهی را که در فطرت روحمان است دوباره تجربه کنیم.

کلاف هزارتوی زندگی ما را بر فراز رفیع‌ترین قله‌ها و بر ژرفنای عمیق‌ترین دره‌های ناشناختهٔ درونمان می‌برد. اعمال و کردارمان است که تقدیرمان را رقم می‌زند. زندگی امروزمان، پیامد انتخاب‌های دیروزمان است که آیا مهر ورزیده یا بی‌تفاوت بوده‌ایم. هر زمان در جادهٔ زندگی به دوراهی y می‌رسیم، دوباره با انتخابْ میان گشودن دل و بذل محبت یا بستن دریچهٔ دل و بی‌تفاوت بودن رو به رو می‌شویم.

نظرات کاربران

ma1388
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

این کتاب مناسب هستش بخرید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
آن‌هایی که شعله‌های عشق الهی را، جاویدان در دل نگاه می‌دارند، می‌توانند آن را به دیگران هم هدیه بدهند
شهرزاد میرزاعابدینی

حجم

۲۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان