دانلود و خرید کتاب پول، پول رابرت کیوساکی ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول، پول اثر زهره زاهدی

کتاب پول، پول

معرفی کتاب پول، پول

کتاب پول، پول نوشته رابرت. تی. کیوزاکی و ترجمه زهره زاهدی، اثری خواندنی است که راه و روش رسیدن به استقلال مالی و کسب درآمد بالا را به مخاطبانش آموزش می‌دهد. 

درباره کتاب پول، پول

کتاب پول، پول یکی از کتاب‌های پرطرفدار رابرت. تی. کیوزاکی است. کتابی که از تجربیات شخصی او در زندگی با دو پدر برآمده است. پدر خودش که معلم باهوش اما فقیری بوده و پدر دوستش که بسیار ثروتمند بوده و درباره راه‌های کسب ثروت و درآمد با او صحبت می‌کرده است. در نتیجه او یاد می‌گیرد که دو نوع متفاوت تفکر را با یکدیگر مقایسه کند و مسیر آینده‌اش را مشخص کند. در نهایت او تصمیم می‌گیرد که درباره توصیه‌های مالی به صحبت پدر پولدارش گوش کند و این امکان را به دست می‌آورد تا ثروت بسیاری خلق کند. او تجربه‌ها و آموخته‌هایش را در این مسیر در کتاب پول، پول نوشته است و با مخاطبانش درمیان گذاشته است. 

کتاب پول، پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که دوست دارند راه و روش رسیدن به استقلال مالی را یاد بگیرند، کتاب پول، پول را خواندنی و جذاب می‌یابند. 

درباره رابرت کیوزاکی 

رابرت کیوزاکی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوزاکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامه زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تاسیس کرد و به آموش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوزاکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوه بیدار شدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

امیرحسینم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

این که کتاب پدر پولدار پدر فقیره چه دلیلی داره عوض کردن اسمی که نویسنده گذاشته؟!؟!؟!

Reza Ezazi
۱۳۹۹/۰۷/۱۷

بی انصاف من این کتاب رو خونده بودم ولی با یه اسم دیگه اسمشو عوض کردید الکی ۱۳ تومن پرید ولی کتاب خوبیه

Masud
۱۳۹۹/۰۷/۱۸

سلام نام دیگر این کتاب چیه؟

بدرجهان
۱۴۰۰/۰۴/۰۹

دوستان گاه یک کتاب مترجمهای متعدد دارد و حتی در برخی نام کتاب تغییر میکند گاه این اتفاق عمدی و برای فروش بهتر کتاب هست بنظر من برای اینکه متوجه این تمایز شویم خوب است از امکان مطالعه یا گوش

- بیشتر
کاربر ۱۴۰۵۸۸۰
۱۴۰۱/۱۲/۱۸

با اینکه محتوای کتاب شبیه کتاب پدر پولدار و پدر بی پول بود اما واقعا کتاب کاربردی است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۶۱۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۴,۵۰۰
تومان