دانلود و خرید کتاب راهکاری ساده برای رهایی از بدهی بی‌دی لِِکُمب ترجمه نوید طوفان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهکاری ساده برای رهایی از بدهی اثر بی‌دی لِِکُمب

کتاب راهکاری ساده برای رهایی از بدهی

معرفی کتاب راهکاری ساده برای رهایی از بدهی

کتاب راهکاری ساده برای رهایی از بدهی نوشته‌ی بی‌دی لِِکُمب است که نوید طوفان به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب راهکاری‎های ساده و تضمینی به شما می‌آموزد که شما را از شر تمام بدهی‌ها، رها می‌کند!

در این کتاب شما اول یاد می‌گیرد اعداد چیزهای پیچیده‌ای نیستند فقط باید با آن‌ها همراه شوید و بدانید چطور در زندگی رفتار کنید که بدهی‌ نداشته باشید. این کتاب یک راهنمای کاربردی و جامع است برای یک زندگی کم دردسر و راحت. 

کلمه کلیدی در اینجا «تمرکز» است! مطمئن هستم که تمرکز می‌تواند کمک‌کننده باشد. منظور من این است که بودجهٔ موجود باید بر بدهی‌ها به صورت تک‌تک متمرکز شود، ابتدا از بدهی‌هایی که بیشتر از حد معمول هستند شروع شود و سپس به دیگر بدهی‌ها توجه شود تا زمانی که اولین بدهی مشخص به طور کامل تسویه شود. در نتیجه شما برای همیشه از شر آن بدهیِ مورد تمرکز، خلاص می‌شوید. 

خواندن کتاب راهکاری ساده برای رهایی از بدهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی راحت پیشنهاد می‌کنیم.‌

بخشی از کتاب راهکاری ساده برای رهایی از بدهی

این راهکار ساده است. من هرگز کلاس ر یاضی را در مدرسه دوست نداشتم و احساس میکردم که معلم باید جواب سؤالات را به من بدهد. سیستم رهایی از بدهی از زمانی آغاز میشود که شما متوجه شوید این اعداد فقط اعدادی روی صفحه نمایش یا صفحه کاغذ هستند و باید با آنها به صورت بیطرفانه رفتار کنید. واضح است که شما برای رهایی از بدهی‌های خود به ریاضی پیشرفته نیازی ندارید. هنگامی که من سالها پیش سعی کردم از شر بدهی‌های خود خلاص شوم، غرق دویست تا سیصد صفحه کتاب و برنامه صوتی راجع به کاهش هزینه های دائمی و یافتن یک شغل جانبی بودم و احساس میکردم که این صفحات، خردمندانه نوشته شده اند. اما احساس من اشتباه بود. من هزاران دلار خرج کردم تا اینکه متوجه شدم این راهکارها برای رهایی از بدهی، بخشی از همان سیستمی بودند که در وهله اول من را به یک مشتری بدهکار تبدیل کردند! به نظر میرسد که همه معلمان در مورد مدیریت بدهی، که معمولاً شامل وام ادغام بدهی بود، بحث میکردند. با همه اینها، من فقط میخواهم پاسخ سؤالات شما را بدهم.

نظرات کاربران

رها
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

این کتاب مجموعا ده صفحه است و میگه از تفریحات بزن بدهی پرداخت کن همین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۹۰۰
تومان