دانلود و خرید کتاب اروپا در قرون وسطی اندرو لنگلی ترجمه معصومه زارع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اروپا در قرون وسطی اثر اندرو لنگلی

کتاب اروپا در قرون وسطی

نویسنده:اندرو لنگلی
انتشارات:سبزان
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اروپا در قرون وسطی

کتاب اروپا در قرون وسطی نوشته‌ی اندرو لنگلی و ترجمه معصومه زارع یک کتاب تاریخی است که درباره‌ی تاریخ و زندگی در اروپا در دوران میانه صحبت می‌کند. 

درباره‌ی کتاب اروپا در قرون وسطی

قرون وسطی، که با نام سده‌های میانی یا قرون میانی شناخته می‌شود به دوره‌ای از تاریخ اروپا گفته می‌شود. این دوره از قرن پنجم با سقوط امپراتوری روم آغاز شد و تا قرن پانزدهم میلادی یعنی آغاز دوران رنسانس ادامه پیدا کرد. اندرو لنگلی در کتاب اروپا در قرون وسطی به طور مفصل به شرح این دوران تاریخی پرداخته است. در کتاب اروپا در قرون وسطی تقریبا می‌توانید درباره‌ی هرچیزی که می‌خواهید بدانید، از زندگی پادشاهان گرفته تا زندگی در شهر، کلیسا، هنرها و .... مطالب جالبی بخوانید. 

کتاب اروپا در قرون وسطی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید درباره‌ی روزگار اروپا در دوران قرون وسطی بدانید، کتاب اروپا در قرون وسطی را بخوانید. نوجوانان علاقه‌مند به کتاب‌های علمی و تاریخی نیز از خواندن کتاب اروپا در قرون وسطی لذت می‌برند.  

بخشی از کتاب اروپا در قرون وسطی

پزشکان حتی در اوج جنگ‌های صلیبی، اروپایی‌ها چیزهای زیادی را از پزشکان یاد گرفتند، زیرا دانش آنها به مراتب بسیار بیشتر بود. داروسازان (چنان که در شکل می‌بینید) به درمان بسیاری از بیماری‌ها پرداختند. در قرن یازدهم، یک پزشک ایرانی برجسته به نام ابن سینا (۹۸۰ - ۱۳۰۷) با نگارش یک دایره‌المعارف پزشکی بیشترین تاثیر را بر طب دوران قرون وسطی گذاشت.

حق فرمانروایی

بیشتر پادشاهان قرون وسطی معتقد بودند که قدرت تسلط کامل را بر افراد خود دارند و آنها را هدیه‌ای از سوی خداوند تلقی می‌کردند. این موضوع گاهی منجر به اتخاذ موضعی متکبرانه و فاجعه‌آمیز می‌شد. ریچارد دوم (۱۳۶۷ - ۱۴۰۰) یک بار ساعت‌ها بر تاج و تخت سلطنتی خود نشست و دور و بر را برانداز کرد. او زمانی که به ندیمه‌های خود نگاه می‌کرد، تنها خواستار زانو زدن آنها مقابل خود بود. در سال 1399 روش‌های مستبدانه ریچارد باعث کاهش محبوبیت و سرانجام عزل او از تخت سلطنتی شد.

جانشین خدا

پادشاهان قرون وسطی، خود را جانشینان خدا بر روی زمین می‌دانستند. جشن تاج‌گذاری یک مراسم مذهبی باشکوه بود که در آن اسقف اعظم، پادشاه جدید را با روغنی مذهبی تدهین و به مقام پادشاهی منصوب می‌کرد

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان