دانلود و خرید کتاب بدهکاری که میلیونر شد عباس علاف‌صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بدهکاری که میلیونر شد اثر عباس علاف‌صالحی

کتاب بدهکاری که میلیونر شد

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بدهکاری که میلیونر شد

کتاب بدهکاری که میلیونر شد نوشته عباس علاف صالحی یکی از کتاب‌های نشر عطران است. در این کتاب به تشریح زندگینامه بابک بختیاری و چگونگی پیدایش برند آیس پک می پردازیم. بابک بختیاری یکی از افرادی است که با وجود سختی هایی که در زندگی کشید و تجربه ی شکست های پی در پی را داشت سرانجام موفق شد با تلاش و پشتکار فراوان به موفقیتی بزرگ دست یابد.

درباره کتاب بدهکاری که میلیونر شد

بابک بختیاری با تحصیلات فوق دیپلم عمران توانست اکنون یک کار آفرین برجسته، مخترع و صاحب امتیاز بستنی آیس پک باشد که در تمام کشور شعبه های متعددی راه اندازی کرده است.

بختیاری در سال ۱۳۸۷ به عنوان کار آفرین برتر بخش خدمات در جشنواره ملی کار آفرینان برتر معرفی شد. در سال ۱۳۸۸ آیس پک به عنوان یکی از صد برند برتر ایران معرفی شد. بختیاری در سال ۱۳۸۷ به عنوان کار آفرین برتر استان تهران معرفی شد. آیس پک که بختیاری آن را درسن ۲۹ سالگی بنیان نهاد، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای ایران خوانده شده است.

بابک بختیاری دارای فوق دیپلم عمران است. او به مشاغلی نظیر مسافرکشی، گرداندن بوفه ی مدارس و راه‌اندازی شرکتی با سرمایه ی خانواده اش و راه‌اندازی کارگاه تولید لوازم اداری پرداخت که موفقیتی به دست نیاورد و ورشکست شد و با ۳۰۰ میلیون چک برگشتی راهی زندان شد. بختیاری از کودکی به رقیق کردن بستنی و ریختن موز و اسمارتیز در آن علاقه داشت. او پس از سفری به چین و خوردن نوعی آبمیوه و الهام گیری از آن، با تبدیل ایده ی بستنی شل لیوانی که با نی میل می‌شود به کسب و کار، مغازه‌ای را در شمال تهران اجاره و افتتاح کرد. اولین شعبه آیس پک در سال ۱۳۸۶ توسط بابک بختیاری، در شرایطی که او ۳۰۰ میلیون بدهی داشت، در خیابان نیاوران تهران افتتاح شد. آیس پک در عرض ۶ ماه ۱۲۰ شعبه دایر کرد و هم اکنون ۵ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند. آیس پک امروزه ۱۰ شعبه ی خارجی در هند، امارات، کویت، مالزی و دبی دارد.

آیس پک یک مجموعه زنجیره‌ای ایرانی است که در سال ۱۳۸۶ بنیان نهاده شد. این مجموعه کار خود را با شعبه‌ای در خیابان نیاوران تهران شروع کرد و شیوه‌ای نو از بستنی‌خوری در ایران را پدید آورد. اولین شعبه آیس پک در سال ۱۳۸۶ توسط مالک آن، بابک بختیاری، در خیابان نیاوران تهران افتتاح شد، سپس آیس پک شعبه دوم خود را در مرکز خرید گلستان تهران دایر نمود. در کمتر از ۶ ماه آیس پک ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور و امارات متحده عربی دایر نمود. شعبه ۱۰۰ این برند به حسین رضازاده واگذار شد. پس از آن هم ۶۰ شعبه دیگر در ایران دایر شد. بابک بختیاری در مصاحبه ای میگوید: من از کودکی دوست داشتم بستنی را که کمی آب شده است را با تکه های موز و اسمارتیز مخلوط کنم و سپس میل کنم و این ایده ای بود که بعد ها باعث به وجود آمدن آیس پک شد.

نشر عطران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با انتشار کتاب‌های حوزه مهندسی آب و فاضلاب آغاز کرد. اکنون در زمینه‌های گوناگون از جمله علمی، آموزشی و ادبیات فعالیت می‌کند. این نشر تاکنون جشنواره‌های مختلف ادبی نیز برگزار کرده است.

خواندن کتاب بدهکاری که میلیونر شد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم




نظرات کاربران

mehraneh
۱۴۰۲/۰۳/۰۷

بنظرم چند صفحه اول که درباره زندگی آقای بابک بختیاری بود خیلی خوب بود ولی ادامه کتاب مربوط به برند سازی از نگاه خود نویسنده هست.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۹۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان