دانلود و خرید کتاب آزمون آهن هالی بلک ترجمه ابراهیم عامل محرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آزمون آهن

کتاب آزمون آهن جلد اول مجموعه‌ی مجیستریوم است. داستان مدرسه‌ای که در آن جادوگری آموزش داده می‌شود و بچه‌ها با استعدادهای خاصشان آن‌جا آموزش می‌بینند.

مجموعه مجستریو نوشته هالی بلک و کاساندرا کلر است که با ترجمه ابراهیم عامل محرابی منتشر شده است.

درباره کتاب آزمون آهن

کالوم هانت پسر جوانی است که پدرش همواره او را ترسانده است. از او خواسته از دنیای جادو فاصله بگیرد. حالا او مقابل آزمون آهن ایستاده است. آزمونی که تمام بچه‌ها حاضرند جانشان را بدهند تا در آن قبول شوند و به مجیستریو یا مدرسه جادو بروند.

با تمام تلاشی که کال می‌کند در این آزمون قبول می‌شود. حالا اتفاقات عجیبی در انتظارش است.

خواندن کتاب آزمون آهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های پر هیجان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب آزمون آهن

حالا پدرش در حالی که روی فرمان ماشین قوز کرده بود و انگشتان دست راستش دور دستة دنده قفل شده بود، دنده‌ها را با خشونتی بیهوده عوض می‌کرد. کال تلاش کرد نگاهش را به درخت‌های بیرون، که برگ‌های آنها تازه شروع به زرد شدن کرده بودند، معطوف کند و هر چیزی را که از مجیستریوم می‌دانست، به یاد آورد. اولین بار که پدرش چیزهایی دربارة استادان و نحوة انتخاب شاگردان به‌وسیلة آنها گفته بود، کال را روی یکی از مبل‌های اتاق مطالعه‌اش نشانده بود. آرنج کال، به‌خاطر دعوایی که در مدرسه کرده بود، باندپیچی شده و لبش پاره شده بود و اصلاً حوصلة نصیحت شنیدن نداشت. به‌علاوه، پدرش چنان قیافة جدی به خودش گرفته بود که کال وحشت کرده بود. پدرش طوری با او صحبت کرده بود که انگار می‌خواهد به کال بگوید به یک بیماری خطرناک مبتلاست. اما معلوم شد که این بیماری، استعداد جادوگری است.

کال در همان حال که پدرش حرف می‌زد، چرم صندلی را مچاله کرده بود. عادت داشت که با او بدرفتاری شود چون پای معیوبش او را به هدفی آسان برای بچه‌های دیگر تبدیل کرده بود. معمولاً می‌توانست آنها را قانع کند که درباره‌اش اشتباه کرده‌اند. آن بار اما یک مشت بچه‌های بزرگ‌تر از خودش بودند که او را پشت آلونکی نزدیک به میلة بارفیکس، سر راه مدرسه به خانه، دوره کرده بودند. یقه‌اش را کشیده بودند و به او ناسزا گفته بودند. کالوم آموخته بود که اگر توی دعوا حمله کند، خیلی‌ها عقب‌نشینی می‌کنند و بنابراین تلاش کرده بود، بلندترین بچه را بزند. این اولین اشتباه او بود. خیلی زود، او را نقش زمین کرده بودند و در حالی که یکی روی زانوهایش نشسته بود، دیگری صورتش را زیر باران مشت‌هایش گرفته بود و سعی داشت او را مجبور به عذرخواهی کند و اعتراف کند که یک چلاق است.

نظرات کاربران

هرکول پوآرو
۱۳۹۹/۰۵/۳۰

برای اونایی که هری پاتر رو خوندن و ژانر فانتزی رو دوست دارن پیشنهاد می کنم

⚡Melika.jr⚡
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

به نظر من که عالیه. و همچنین عالی تر میشد اگه ترجمه ی نشر پرتقال رو می‌گذاشتید . من اونو ترجیح میدم 👌

bookisland_fatemeh
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

ترجمه ی انتشارات پرتقال بهتره یا ویدا؟ من موندم از کدوم بخونم...

فاطمه زهرا
۱۴۰۱/۰۷/۲۲

اولین باری که با این کتاب آشنا شدم توی نمایشگاه کتاب سال 98 بود و توصیفی که ازش شنیدم این بود که شبیه هری پاتره و پاتر هدا عاشقش می شن و اون موقع ها از طاقچه گرفتمش ولی الان

- بیشتر
dark.angel
۱۳۹۹/۰۶/۲۷

کتاب واقعا عالیه پیشنهادش میکنم واقعا داستان غیرقابل پیش بینی داره و هرکاری نی کردم که مثلا این میشه داستان تغییر می کرد.

علی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸

داستان از هری پاتر الهام گرفته و خیلی شبیه اونه. ترجمه خوب نیست ، ترجمه پرتقال بهتره.

Arad
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

من جلد اول رو زیاد دوست نداشتم ولی تازه از اخرش یکم نظرم جلب شد احتمالا فصل بعدش قشنگ تر میشه

aaa vvv
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

این کتاب داستانی نزدیک به هری پاتر داره به همین دلیل کسانی که علاقه مند به داستان های فانتزی مثل هری پلتر هستن از این مجموعه داستان هم لذت میبرن. داستانی بسیار جذاب با لحظاتی هیجان انگیز. به شدت پیشنهاد میکنم

عرفان صادقی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

فوق العاده است پیشنهاد می کنم امتحان کنید معتادش می شوید من این کتاب رو از اینجا دانلود نکردم بلکه خودم کتابش را دارم

ریحانه عسگری
۱۳۹۹/۰۹/۱۵

به آزمون آهن خوش آمدید... آزمون ورودی مجیستریوم ، یکی از بهترین مدارس جادوگری. آزمونی که هر کسی آرزوی قبولی در آن را دارد. ولی پدر کالوم هانت مصر است که او در این آزمون رد بشود و هم تمام تلاشش

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۲۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۸۳,۰۰۰
تومان