دانلود و خرید کتاب یک شغل نان و آب‌دار حمید گروگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب یک شغل نان و آب‌دار

کتاب یک شغل نان و آب‌دار، نوشته حمید گروگان و با تصویرگری نرگس نیکویی، داستانی زیبا از زندگی نسل‌های گذشته‌ برای کودکان و نوجوانان است. 

درباره‌ی کتاب یک شغل نان و آب‌دار

حمید گروگان در کتاب یک شغل نان و آب دار داستانی برگرفته از آرزوها و خیال­‌هایی شیرین را نوشته است. قهرمان داستان، پسر جوانی است که ی مزرعه دارد. او همراه با مرغ و خروس، بز، گربه و سگش زندگی می‌کند. هر روز یک کاسه شیر از بزش می‌دوشد و یک دانه تخم‌مرغ از مرغش می‌گیرد. سگ باوفا و مهربانش هم اجازه نمی‌دهد کسی نزدیک مزرعه شود و جان آن‌ها را تهدید کند. پسرک زندگی خوبی دارد اما چند وقتی است که مدام مشغول نقشه کشیدن است. نقشه کشیدن برای چه؟ برای رفتن به آن طرف رودخانه. رفتن به آن طرف رودخانه برای چه؟ چون از دوستان، اهالی روستا و جوان‌های دیگر شنیده است آن طرف رودخانه می‌شود یک شغل نان و آب‌دار پیدا کرد. آن طرف رودخانه انگار منبع تمام نشدنی خوشبختی و یک شغل نان و آب‌دار است!خب پس چرا پسرک بختش را امتحان نکند؟

حمید گروگان با نوشتن داستان زیبای یک شغل نان و آب‌دار علاوه بر آفریدن اثری خیال‌انگیز و دلنشین، باب گفتگو و صحبت پیرامون مسائل مختلف را با کودکان باز می‌کند. 

کتاب یک شغل نان و آب‌دار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان و نوجوانان از خواندن کتاب یک شغل نان و آب‌دار لذت می‌برند. اگر دوست دارید حس زیبای نوستالژی و زندگی دنیای قدیمی را حس کنید، کتاب یک شغل نان و آب‌دار را بخوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۶,۳۰۰
تومان