دانلود و خرید کتاب یک فنجان نور مریم رضائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک فنجان نور اثر مریم رضائی

کتاب یک فنجان نور

نویسنده:مریم رضائی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یک فنجان نور

کتاب یک فنجان نور کتابی‌ نوشته مریم رضائی است کتابی سرشار از امید. این اثر شامل تراوشات گمشده ذهن یک دختر جوان در قالب قطعه‌های ادبی است. زمزمه‌هایی که به گوش همه آشناست.

درباره کتاب یک فنجان نور

قلم مریم رضائی در این کتاب توانسته خواهش‌های ذهن یک دختر جوان را در قالب قطعه‌های ادبی و با زبانی ساده و بی‌آلایش بیان کند. جوهر این قلم بر آن است تا مردم جامعه بین نگاه کردن و دیدن تفاوت قائل شوند و عشق را با معرفت در هم آمیخته تا امید در دل مردم جامعه طلوعی دوباره داشته باشد.

خواندن کتاب یک فنجان نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام کسانی که به قطعه‌های ادبی و روایت‌های کوتاه علاقه‌مند هستند و کمی نیاز به امیدواری و آرامش دارند.

درباره مریم رضائی

مریم رضائی کارشناسی ارشد فیزیک اتمی مولکولی از دانشگاه اراک است که در زمینه نویسندگی فعالیت دارد و دو داستان کوتاه دیگر نیز در کتاب‌های تاریکی و گمشده در کوچه قصه‌ها به چاپ رسانده است. او در نوشته‌هایش تلفیقی از علم و ادبیات را به نمایش می‌گذارد.

بخش‌هایی از کتاب یک فنجان نور

اینجا بودن هیچگاه جا را برای کسی تنگ نکرده است ولی آنها گمان می‌کنند که اینجا کمبودی در حال وقوع است و با افزایش آنها کمبود بیشتر می‌شود در صورتیکه با افزایش آنها اینجا فراخ تر می‌شود. اینجا تنها جاییست که همه مان داریم. من با تمام فراخی اطرافم را می‌بینم ولی آنها دست و پایم را زنجیر کرده‌اند که وارد محوطه آنها نشوم، آنها گمان می‌کنند اگر وارد محوطه آنها شوم آنها دچار کمبود می‌شوند و من همه را به محوطه‌ام راه می‌دهم و آنها پیروزمندانه پرچم قلمروشان را در قلب من فرو می‌کنند و گمان می‌برند می‌گسترانند در صورتیکه این من هستم که قلمروام را می‌گسترانم. آنها تا ابد پرچم قلمروشان را می‌چرخانند و من بدون آنکه جای پرچم‌هایم را عوض کنم در گستردگی مضاعف غرق می‌شوم. من اینجا هستم چون باید باشم و هرگز سد راه گسترانندگی قلمروشان نمی‌شوم اگر گمان می‌برند که سبک فراخی قلمرو آن است که آنها انجام می‌دهند. قلمرو من وسیع است ولی تنها... . شاید همین احساسم باعث شده است تمام چیزهای تنها را سخت دوست داشته باشم، هرچند که معتقدم همگی ما نهایتاً تنها هستیم.

نظرات کاربران

mary
۱۴۰۰/۱۲/۰۹

دوست داشتنی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۴۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۵,۶۰۰
تومان