دانلود و خرید کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم نیکلاس دارواس ترجمه مهدیه مهدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم اثر نیکلاس دارواس

کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم

معرفی کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم

کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم نوشته نیکلاس دارواس، کتابی است که به شما کمک می‌کند جایگاه خودتان را در بازار بورس بشناسید و سرمایه‌تان را افزایش دهید. 

کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم را با ترجمه مهدیه مهدیان بخوانید و قدم اول برای ثروتمند شدن را بردارید.

درباره‌ی کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم

برای حضور و موفقیت در بازار بورس باید چیزهای بسیاری بدانیم. یکی از کارهای مهمی که باید انجام بدهیم این است که خطاهای گذشته را پیدا کنیم. آن‌ها را بررسی کنیم و از آن‌ها درس بگیریم. در این صورت می‌توان به موفقیت تضمینی رسید. اما برای اینکه به چنین موفقیتی برسیم بخصوص اگر ابتدای راه هستیم نیاز به راهنما داریم. داستان کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم در حقیقت داستان فردی است که زمانی کارش اجرای برنامه در کافه‌ها بوده است. اما چه می‎شود که مسیرش به بازار بورس می‌رسد؟ این همان قسمت جذاب ماجرا است! یکی از کافه‌ها در ازای دستمزد او، پیشنهاد سهام می‌دهد. پیشنهادی که به شدت عجیب و غریب به نظر می‌رسد در ابتدای کار او را صاحب ثروتی قابل توجه می‌کند و همین راه ورود او به بازار بورس است. هرچند این مسیر سختی‌ها و ناملایمات زیادی را هم نشانش می‌دهد اما قهرمان قصه، یاد می‌گیرد با پیدا کردن الگوهای رفتارهای اشتباهش و درس گرفتن از آن‌ها، موفقیت خود را تضمین کند. 

کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم برای افرادی است که قصد ورود به بازار بورس را دارند. اگر در بازار بورس هستید و می‌خواهید جایگاهتان را پیدا کنید و در آن بمانید، کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم را بخوانید.

بخشی از کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم

از چندین نفر خواستم یک کارگزار کارکشته و قابل اعتماد را معرفی کنند و خیلی زود با یکی از آنها ملاقات کردم، اما باید اقرار کنم زمانی که دفترش را پیدا کردم، همهٔ امیدم بر باد رفت. یک اتاق کوچک به‌هم‌ریخته و پر از کتاب، شبیه سلول انفرادی. روی دیوار، خطوط عجیب و نامفهومی کشیده شده بود که بعدتر دریافتم که آنها «نمودار» هستند. در آن اتاق هیچ نشانه‌ای از موفقیت و درآمدزایی به چشم نمی‌خورد. در میان تعداد زیادی کتاب و ورقه‌های دسته‌بندی‌شده، مرد کوتاه‌قدی روی صندلی لم داده بود و مشغول مطالعه بود. زمانی که از او پرسیدم آیا سهم خوب و سودآوری را می‌شناسد ناگهان متوجه حضور من شد.

لبخند زد و از کیف جیبی‌اش یک برگ چک مربوط به سود سهام یک شرکت استخراج طلا به نام «کِر آدیسون»۵ را بیرون آورد. مقابلم ایستاد و گفت: این را ببین دوست من. چک پرداخت سود، حداقل پنج‌برابر اصل پولی است که پدر من برای خرید سهم پرداخته است. این همان سهم خوب و سودآوری است که هر کسی باید به دنبالش باشد. سود باید پنج‌برابر قیمت خود سهام باشد.

تحت‌تأثیر این حرف قرار گرفتم. سود سهم ۸۰ سنت بود، در نتیجه پدرش باید ۱۶ سنت برای هر سهم پرداخته باشد. چقدر دلنشین به نظر می‌رسید! در آن موقعیت اصلاً این موضوع که شاید پدرش آن سهم را ۳۵ سال پیش خریده باشد به ذهنم خطور نکرد!

هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید
سمانه فلاح
بورس‎باز
سلمان امین
۵۰+۱ نکته‌ی یک میلیون تومانی
همایون دارابی
چهارراه پول‌سازی
شارون لیچر
راهنمای سرمایه گذاری موفق
سمانه فلاح
۷۷ خطای سرمایه‌گذاری؛ خطاهایی که باهوش‌ها نیز مرتکب می‌شوند و راه‌های پرهیز از آن‌ها
لاری سوئدرو
بیت‌کوین به زبان ساده
مصطفی دهقان
سرمایه‌گذاری در کدام بازار؟
دبورا اوون
تجزیه و تحلیل تکنیکال
کلیفورد پیستولس
کالبدشناسی حباب‌های بازار سهام
گئورگی کومارومی
۷۵ اشتباه سرمایه‌گذاران در املاک و مستغلات
رابرت شمین
سرمایه‌گذار هوشمند (خلاصه کتاب)
بنجامین گراهام
معامله‌گر باانضباط
مارک داگلاس
هنر جنگ در بازار بورس
سلمان امین
سرمایه‌گذاری در سهام به زبان آدمیزاد
پاول ملاژنوویچ
تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس
سیاوش قنبرنژادمغانلو
جادوی بورس
شهاب سهرابی
تحلیل تکنیکال بازار سرمایه
جان مورفی
چگونه دو میلیون دلار در بازار بورس به دست آوردم
نیکولاس دارواس
انقلاب بلاکچین؛ چطور فناوری پشت بیت کوین پول کسب‌وکار و جهان را تغییر می‌دهد
دان تاپ اسکات

نظرات کاربران

Babak farhadi
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

این اپلیکیشن ب تعهداتش پایبند نیست.اگه بینهایت میدین.تمام کتابا رو باید شامل بشه.مردم رو چی فرض کردین؟ادمو زده میکنین از مطالعه

امین
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

واقعا چرا به یکباره کتاب رو از بینهایت حذف میکنید، مطمئن باشید سر فرصت از این اپ یک شکایت تنظیم میکنم...

SINA
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

چرا به طور ناگهانی این کتاب از بی نهایت حذف شد؟؟

parisa
۱۳۹۹/۰۵/۲۴

چرااااا از بی نهایت حذف شد؟؟؟؟!!!😶

reza.r
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

چرا این کتاب از بینهایت حذف کردین؟؟!!

mohammad
۱۳۹۹/۰۵/۰۵

لطفا رسیدگی کنید کتاب باز نمیشه برای من ...

marzy
۱۳۹۹/۰۶/۰۵

بهترین کتاب برای افرادی که در بورس تازه وارد هستند و در پی کسب تجربه برای خرید و فروش به موقع سهم هستند👌👌

Ramtin
۱۳۹۹/۰۶/۳۰

بردی ظاهری، شکستی باطنی..... فشار، زمان و پولی که دارواس برای ۲ میلیون دلار خرج کرد قطعا هزینه بیشتری داشته ..... . . اگه تک تک ما بخوایم اینقدر استرس بکشیم برای پول حتی به این اندازه قطعا همونطور که دارواس اشاره میکنه چیزی

- بیشتر
مهدی ابراهیمی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰

این کتاب به بهترین شکل ممکن توضیح میده که کسب سود در بازارهای مالی تنها با طراحی و اجرای یک سیستم منظم معاملاتی و پایبندی به سیستم قابل دستیابی هست و بررسی حواشی بازار تنها باعث منحرف شدن از سیستم شخصی خواهد

- بیشتر
آرش پریشانی
۱۳۹۹/۰۶/۱۴

با تمرکز میتونی ثروتت رو زیاد کنی و با تنوع میتونی حفظش کنی.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
در نهایت، من سهامم را در دسته‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ تایی با متوسط قیمت ۱۷۱ دلار برای هر سهم فروختم. نخستین تجربهٔ شگفت‌آورم در بازار بورس بود. مبلغ ۲۹۵۳۰۵٫۴۵ دلار سود، از این معامله کسب کردم. این یک اتفاق باورنکردنی بود. آن‌قدر خوشحال بودم که نمی‌دانستم به کدام طرف بروم. ماجرا را برای هرکسی که علاقه‌ای به شنیدن آن داشت، تعریف می‌کردم. تلگراف‌هایم را به مردم نشان می‌دادم، اما همه‌شان یک واکنش داشتند، آن هم این بود: «چه‌کسی به تو راهنمایی داد؟» سعی کردم به آنها بفهمانم هیچ‌کس به من نگفت چه بکنم یا چه نکنم و فقط خودم بودم. این دلیل شادی و هیجان بیش از اندازهٔ من است. هیچ‌کس مرا باور نداشت.
Mamadovsky
۷- به جای درگیری با چند سهام در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، یک سهام در حال رشد را به مدت طولانی نگه دارید.
حمید روشندل
- چیزی به اسم «شانس» وجود ندارد و باید عاقلانه معامله کرد تا ریسک را کاهش دهم.
mohammad
رفته‌رفته در میان این تجارب تلخ و شیرین، به نتایجی منطقی دست یافتم و چند قانون کلی را کشف کردم که آنها را با شما به اشتراک می‌گذارم: ۱- از شرکت‌های مشاوره‌ای پیروی نکنید. آنها هم ممکن است خطا کنند. ۲- پیشنهادات کارگزارن را چشم‌بسته قبول نکنید. ۳- از جملات و شعارهای تاریخی و معروف بر حذر باشید. ۴- در بازار سیاه معامله نکنید. ۵- اصلاً به شایعات توجه نکنید. ۶- به‌جای آزمودن بخت و اقبال خود، با بررسی و تحلیل پیش بروید. این قوانین را برای خودم نوشتم و سعی کردم طبق آنها رفتار کنم. در طول بررسی گزارش معاملاتم حقیقتی را کشف کردم که برایم بسیار جالب بود. من صاحب سهامی بودم که آن را فراموش کرده بودم.
Mamadovsky
هم‌زمان تلاش کردم عواطفم را کنترل کنم. این کار را به این شکل انجام دادم: زمانی که سهمی را می‌خریدم دلایلی که باعث خرید آن می‌شد را ثبت می‌کردم و همین کار را در زمان فروش نیز انجام می‌دادم.
Mohsen
اینکه دقیقاً پس از خرید من قیمت‌ها سقوط می‌کردند بزرگ‌ترین سؤال ذهنم شده بود. سال‌ها زمان برد تا متوجه شدم که وقتی این مدل شرکت‌ها خریدن سهمی را پیشنهاد می‌دهند، مصادف با زمانی است که حرفه‌ای‌ها قصد فروش همان سهم را دارند.
مهدی
چند ماه را صرف مطالعه و بررسی بازار کردم اما خیلی زود خسته شدم و از کارگزارم خواستم تا سهام مناسبی را برای خرید به من معرفی کند. حالا می‌فهمم که پرسیدن این سؤال یعنی گوشت را دست گربه سپردن.
مهدی

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان