دانلود و خرید کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک کارن جی میلز ترجمه فاطمه ندیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک اثر کارن جی میلز

کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک

نویسنده:کارن جی میلز
انتشارات:راه پرداخت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک

کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک، نوشته کارن جی میلز، به بررسی این پرسش می‌پردازد: چگونه فناوری در حال تغییر شیوه‌ی وام‌دهی و ایجاد فرصت‌های جدید برای کسب‌وکارهای کوچک است؟

می‌توانید کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک را با ترجمه‌ی قاسم سرافرازی و فاطمه ندیمی بخوانید. 

درباره‌ی کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک

فین‌تک یا فناوری مالی به معنای کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است و به کمپانی‌هایی اشاره دارد که با کاربرد تکنولوژی تلاش می‌کنند خدمات مالی را کارآمدتر کنند. این امر برای اقتصاد تمام کشورها لازم و ضروری است چرا که کسب و کارهای کوچک، اساس و شالوده‌ی اقتصاد یک کشور را تشکیل می‌دهند. کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک از یک جنبه محدود به فین‌تک نگاه می‌کند و روی اینکه فناوری چطور توانسته بر حوزه وام‌دهی تاثیر بگذارد، متمرکز است و به‌طور خاص به موضوع وام‌دهی به کسب‌وکارهای کوچک می‌پردازد.

کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک برای علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و فین‌تک اثری جذاب و کاربردی است. 

بخشی از کتاب فین‌تک برای کسب‌و‌‎کارهای کوچک

از نقطه‌نظر یک وام‌دهنده، هرچه یک کسب‌وکار کوچک‌تر باشد، درک اینکه آیا این کسب‌وکار واقعا سودآور است یا خیر و چه چشم‌انداز اقتصادی برای آن قابل تصور است، دشوارتر خواهد بود. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک درک درستی از جریان نقدینگی خود، فروشی که ممکن است اتفاق بیفتد، زمانی که مشتریان پرداخت خواهند داشت یا اینکه چه مقدار نقدینگی برای بستن یک قرارداد جدید یا برای یک دوره فروش مورد نیاز است، ندارند. کسب‌وکارهای کوچک قدرت نقدینگی کمی دارند و یک محاسبه اشتباه، یک پرداخت دیرهنگام و حتی یک رشد سریع تهدیدی بزرگ برای آنها به‌شمار می‌آید.

اما چه می‌شد اگر فناوری این قدرت را داشت که صاحب یک کسب‌وکار کوچک را به‌طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به جریان نقدینگی خود آگاه کند و همچنین یک وام‌دهنده را در این مورد مطلع سازد؟ چه می‌شد اگر خدمات و محصولات اعتباری جدید کار ساختن چیزی که یک سرمایه‌گذار آن را «پرونده حقیقت» (مجموعه‌ای از اطلاعات که می‌تواند سریع و با دقت اعتبار یک کسب‌وکار کوچک را ارزیابی کند) می‌نامد، آسان‌تر کند؟ فرایندی بسیار شبیه به امتیاز اعتباری شخصی مصرف‌کننده که به بانک‌ها کمک می‌کند تا اعتبار افراد را برای ارائه وام‌های شخصی، کارت‌های اعتباری و... ارزیابی کنند. چه اتفاقی رخ می‌داد اگر مالک یک کسب‌وکار کوچک ابزار اطلاعاتی داشته باشد تا بتواند تصویری از سلامت مالی کسب‌وکار خود را به معرض نمایش بگذارد؟ چه می‌شد اگر این ابزار تمام گزینه‌های اعتباری که در حال حاضر برای صاحبان کسب‌وکارها وجود دارد و اینکه چه اقداماتی برای بهبود امتیاز اعتباری خود در طول زمان باید انجام دهند را به آنها گوشزد می‌کرد؟ و حتی بهتر، چه وضعیتی رخ خواهد داد اگر این ابزار اطلاعاتی با استفاده از داده‌هایی که از هزاران صاحب کسب‌وکار در صنایع مشابه جمع‌آوری شده است، قدرت پیش‌بینی روندهای خطرناک را به صاحب یک کسب‌وکار ارائه بدهد؟

این آینده‌ای جذاب است که به نیازهای اساسی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک پاسخ می‌دهد تا قادر باشند اطلاعاتی که قبلا وجود داشته است را ببینند و تفسیر کنند. به آنها کمک می‌کند تا چرخ متزلزل کسب‌وکارشان را بر اساس برنامه و روش خود به حرکت درآورند و هدایت کنند. همچنین فرصتی را فراهم می‌کند که وام‌دهندگان شناخت بیشتری نسبت به اعتبار مشتریان بالقوه خود کسب کنند و در نتیجه هزینه‌های خود را کاهش دهند. اگر چنین وضعیتی رقم بخورد، می‌توان آن را «آرمانشهر کسب‌وکار کوچک» نامید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
علاوه بر این توانایی به راه انداختن و مالکیت یک کسب‌وکار کوچک، رویای آمریکایی را مجسم می‌کند. کسب‌وکارهای کوچک از شکل‌گیری یک طبقه متوسط قوی حمایت می‌کنند و راهی برای تحرک اجتماعی به وجود می‌آورند.
کاربر ۱۴۸۳۴۷۵

حجم

۹۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۹۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان