دانلود و خرید کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری مینا معتمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری اثر مینا معتمدی

کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری

انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری

کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری، اثر دکتر مینا معتمدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان و محمدحسن ملائی است. کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری، کتابی در خصوص مطالعه بافت‌های مختلف اندام انسان‌ها همراه با تصاویر مربوط به هربافت است. 

درباره‌ی کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری

علم بافت شناسی (هیستولوژی)، قسمتی از علوم تشریحی است که اجزاء اندام های مختلف بدن را در سطح میکروسکوپی مورد بررسی قرار می‌دهد. علم آناتومی، به مطالعه ظاهری و ماکروسکوپیک بدن می‌پردازد. در حالی که ضرورت استفاده از میکروسکوپ در بافت‌شناسی، باعث شده است که دانشمندان از بافت‌شناسی، تحت عنوان آناتومی میکروسکوپیک (Microscopic Anatomy) نیز یاد کنند. کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری کتابی کامل برای آشنایی کلی با روش‌های بررسی و مطالعه‌ی بافت است. در این کتاب، موضوعات و مباحث متناسب با هرجلسه‌ی آزمایشگاه و مطالعه‌ی بخشی از بافت اندام‌های بدن است که با تصاویر شماتیک بافت کامل شده است. در کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری با ساختار و عملکرد بافت‌های مختلف آشنا می‌شوید. 

چکتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری برای تمام دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های زیست‌شناسی و علوم آزمایشگاهی کتابی خواندنی و مفید است. 

بخشی از کتاب راهنمای آزمایشگاه بافت‌شناسی جانوری

منشاء تمامی سلولهای بدن، زیگوت یا همان تخم لقاح یافته می باشد که این قابلیت را داراست که به تمامی انواع سلولهای موجود در بدن تبدیل شود و به این ویژگی همه توان بودن (Totipotential) اطلاق میشود. به مجموعه سلول‌های تخصص یافته¬ای که در کنار یکدیگر قرار گرفته و هماهنگ با هم وظیفه مشخصی را انجام می‌دهند، بافت (Tissue) می‌گویند. مطالعات صورت گرفته مشخص کرده است که تنها چهار نوع بافت پایه وجود دارد که شامل بافت پوششی، بافت همبندی، بافت عضلانی و بافت عصبی است. به جز دستگاه عصبی مرکزی که تقریباً فقط از بافت عصبی تشکیل شده، اکثر اعضای بدن از اجتماع منظم بافت‌های مختلف تشکیل شده‌اند که ترکیب و آرایش دقیق و منظم این بافت‌ها باعث عملکرد هر عضو و اندام به عنوان یک واحد ساختاری می‌شود. به عنوان مثال قلب انسان ترکیبی از بافت‌های عضلانی، عصبی، پوششی و همبندی است که هماهنگ با هم به صورت یک واحد ساختاری شناخته می‌شود.


نظرات کاربران

یاسر
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

بی نهایت عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان