دانلود و خرید کتاب راز موفقیت از ۵۰ مدیر برتر (خلاصه کتاب) جیمز سیترین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز موفقیت از ۵۰ مدیر برتر (خلاصه کتاب) اثر جیمز سیترین

کتاب راز موفقیت از ۵۰ مدیر برتر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب راز موفقیت از ۵۰ مدیر برتر (خلاصه کتاب)

کتاب راز موفقیت از ۵۰ مدیر برتر نوشته جیمز سیترین و توماس جی نف است. این کتاب به شما می‌گوید راز مشترک مدیران برتر کسب‌وکار در جهان چیست و چگونه می‌توانید به یک مدیر موفق تبدیل شوید.

درباره کتاب راز موفقیت از ۵۰ مدیر برتر

 وقتی صحبت از موفقیت و روش‌های آن می‌شود، الگوبرداری از موفق‌ترین افراد دنیا یک راه‌حل‌ خوب به نظر می‌رسد. اما در بین این همه مدیر موفق چطور می‌توان یک نفر را انتخاب کرد؟ اصلا وقتی از آن‌ها دور هستیم و امکان صحبت با آن‌ها را نداریم چطور از رازهای موفقیت‌شان باخبر شویم؟ در این میکروکتاب تمام ویژگی‌های مشترکی که باعث شده تا افراد تبدیل به مدیران موفق در کسب‌وکار و زندگی‌شان شوند را بررسی می‌کنیم. ۵۰ مدیر و رهبر برتر جهان در این میکروکتاب مستقیم با شما صحبت می‌کنند و نظرات شخصی‌شان را در مورد ۱۰ ویژگی که باعث شده همه آنها موفق باشند را می‌گویند.

خواندن کتاب راز موفقیت از ۵۰ مدیر برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب راز موفقیت از ۵۰ مدیر برتر

اگر بتوانید بهترین رهبران تجاری را شناسایی کنید، می‌توانید به دنبال ویژگی‌های مشترک و روش‌هایی باشید که این رهبران از آن‌ها استفاده می‌کنند. در بهترین حالت، با ترکیب این ویژگی‌ها و شیوه‌ها در وضعیت کسب‌وکار خود، می‌توانید موقعیت خود را برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ‌تر ارتقا دهید.

بهترین رهبران مشاغل را چگونه تعریف می‌کنید؟:

- کسی که بیشترین ثروت را برای کسب‌وکار خود ایجاد می‌کند؟ (آیا این بدین معناست که رهبر سازمانی غیرانتفاعی، نمی‌تواند رهبری بزرگ باشد؟)

- شخصی که از سوی دیگر رهبران تاثیرگذار، بسیار مورد احترام است؟ (آیا این به این معنی است که بهترین رهبران مشاغل لزوما تاثیرگذارترین آن‌ها هستند؟)

- کسی که بدون دریافت دستمزدی فوق‌العاده، ارزش‌افزوده زیادی برای شرکت یا سازمان خود ایجاد می‌کند؟ (به عبارت دیگر، بهترین رهبران کسب‌وکار کسانی هستند که به نسبت مزد دریافتی خود، بهترین نتایج را به دست می‌آورند؟)

واضح است که تعریف کلمه «بهترین» رهبر کسب‌وکار، بسیار وسیع و تا حدودی مبهم است. این کلمه حاوی ویژگی‌های متفاوت برای اشخاص متفاوت و در شرایط متفاوت است. هیچ تعریفی وجود ندارد که متناسب با همه شرایط باشد. بنابراین، برای شناسایی «بهترین» رهبران کسب‌وکار، ده ویژگی به صورت آماری پیشنهاد شده است.

۱. عملکرد مالی بلند مدت

۲. مهارت‌های نظریه پردازی و برنامه‌ریزی استراتژیک

۳. توانایی حل کردن چالش‌ها

۴. توانایی رهبری سازمانی و رهبری کارمندان

۵. دارای شخصیتی توانا و صادق 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

حجم

۳۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان