دانلود و خرید کتاب کتابچه راهنمای شغلی برای تازه کار‌های بلندپرواز امروزی جیمز سیترین ترجمه الهام نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابچه راهنمای شغلی برای تازه کار‌های بلندپرواز امروزی اثر جیمز سیترین

کتاب کتابچه راهنمای شغلی برای تازه کار‌های بلندپرواز امروزی

نویسنده:جیمز سیترین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کتابچه راهنمای شغلی برای تازه کار‌های بلندپرواز امروزی

کتاب کتابچه راهنمای شغلی برای تازه کار‌های بلندپرواز امروزی نوشتهٔ جیمز سیترین و ترجمهٔ الهام نجفی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی توصیه‌های برای موفقیت در دنیای حرفه‌ای تجارت است.

درباره کتاب کتابچه راهنمای شغلی برای تازه کار‌های بلندپرواز امروزی

کتاب کتابچه راهنمای شغلی برای تازه کار‌های بلندپرواز امروزی بر پایۀ یک نظرسنجی علمی و جامع بر روی هزاران فارغ‌التحصیل دانشگاهی و جوانان متخصص و همین‌طور صدها مصاحبه با مدیران ارشد تجاری و کسب‌وکارهای غیرانتفاعی به نگارش درآمده است. جیمز سیترین در این کتاب قصد دارد با تکیه بر ده‌ها سال تجربهٔ شخصی‌اش در مقام شریک ارشد در موسسۀ تحقیقاتی بازرگانی اسپنسر استوارت، به معرفی رشته‌ای از توصیه‌های بی‌نهایت حیاتی برای موفقیت در دنیای حرفه‌ایِ تجارت بپردازد که برای فارغ‌التحصیلان جوان در سرتاسر جهان سودمند خواهد بود؛ از توصیه‌های کاربردی برای معرفی‌ ویژگی‌های ارزشمند خود در جلسه‌های گفت‌وگو با کارفرمایان گرفته تا بیان درخواست‌ها در هر مصاحبۀ شغلی و مذاکره دربارهٔ حقوق و مزایا. کتاب حاضر بر روی اهمیت روابط میان‌فردی در بازار کار، پرورش مربی و مشاور شغلی و دانستن زمان مناسب برای تغییر حرفه و صنف تأکید کرده است.

سیترین در این کتاب گنجینه‌ای از پاسخ‌های ضروری برای پرسش‌های فوری فراهم آورده که در دل تمام دغدغه‌ها و انتظارهای هر مسیر حرفه‌ای نهفته است. تک‌تک فصل‌ها سرشار از نقل‌قول‌های مستقیم از زبان خود فارغ‌التحصیلان و متخصصان جوان‌ است؛ به اضافۀ دیدگاه‌های مدیران تجاری ارشد و کهنه‌کار، رهبران شرکت‌های بازرگانی، نوآوران و کارشناسان حرفه‌ای از جمله شریل سندبرگ و مالکوم گلادول نویسنده چندین کتاب پرفروش در زمینۀ روان‌شناسی انگیزشی، موفقیت و خودسازی. جیمز سیترین، مشاور مدیر‌عامل شرکت اسپنسر استوارت است و در هیئت مدیرهٔ جهانی سازمان کار می‌کند. 

خواندن کتاب کتابچه راهنمای شغلی برای تازه کار‌های بلندپرواز امروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه در حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتابچه راهنمای شغلی برای تازه کار‌های بلندپرواز امروزی

«شناسایی مسیر درست پس از دوران دانشگاه و یافتن شغل عالی هرگز بیشتر از امروز دشوار نبوده است. از این گذشته، فارغ‌التحصیلان کنونی در جستجوی نه تنها کار خوب بلکه جایگاه‌های شغلی آرمانی هستند که گذر از نردبان صعود در مسیر حرفه‌ای را آسان‌تر سازد تا در آن به رشد و کامیابی واقعی برسند.

اما فهمیدن اینکه باید به دنبال چه گشت و در بازار امروزی چطور باید شغلی عالی پیدا کرد، بطور استثنایی زمانی چالش‌برانگیز می‌شود که تلاش می‌کنید در مصاحبه‌ای موفق شوید، پول کافی بدست بیاورید و جایگاه‌تان را برای پیشرفت شغلی محکم کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان