دانلود و خرید کتاب برنامه‌ریزی درسی هنسون تی کنت ترجمه مرتضی شعبانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب برنامه‌ریزی درسی

کتاب برنامه ریزی درسی نوشته‌ هنسون تی کنت است که با ترجمه گروه مترجمان منتشر شده است.این کتاب در حقیقت تلفیق چند فرهنگ‌گرایی ساختن‌گرایی و اصطلاحات آموزش و پرورش است.

درباره کتاب برنامه‌ریزی درسی

کتاب حاضر با عنوان برنامه ریزسی درسی، انتقال چند فرهنگ گرایی، ساختن گرایی و اصلاحات آموزش و پرورش در صدد پاسخگویی به برخی از سوالات و ابهامات و گشودن فضاهایی جدید به منظور تفکر و در ادامه اقدام در خصوص اصلاح فرایندهای جاری آموزشی است. از کلیه خوانندگان فهیم این کتاب خواهشمندم مطالب کتاب حاضر را که با مقدمه‌ای بر برنامه ریزی درسی (فصل اول) شروع می‌شود و با بررسی مبانی و مفاهیم برنامه درسی ادامه می‌یابد (فصول دوم، سوم و چهارم) و در ادامه مباحث مرتبط با طراحی برنامه درسی، تدوین اهداف، انتخاب محتوا و فعالیت‌های یادگیری و ارزشیابی آموزشی (فصول چهارم، پنجم، ششم، هفتم و نهم) را مطرح می‌کند. این کتاب فصولی را نیز به مطالب مرتبط با تغییر افراد و انتقال برنامه درسی (فصول هشتم و دهم) اختصاص داده است.

خواندن کتاب برنامه‌ریزی درسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تام فعالان حوزه آموزش پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب برنامه‌ریزی درسی

فتن این که تدریس در مدرسهٔ راهنمایی اِستوود طی دو سال اخیر یک تجربهٔ جالب بوده است، درک کلی از سال تحصیلی خواهد بود. نگارش مجموعه‌ای از مقاله‌های روزنامهٔ محلی، در یک ضمیمهٔ «اصلاح مدرسه۳» بیانگر انگیزه بالای معلمان مدرسه اِستوود است. اعضای قدیمی مدرسهٔ اِستوود زمان‌هایی را به یاد می‌آورند که تنها اخبار مدارس محلی، داستان‌هایی دربارهٔ تحریف نمره‌های آزمون‌های استاندارد، شکست مدارس در تأکید آنها در سازماندهی دیسیپلینی و یا یک بیچارگی گاه و بیگاه در اعتیاد بودند. مشکلات مواد مخدر در ابتدا این جمعّیت کوچک نیمه غربی را متعجّب کرد، امّا از آن زمان که مدرسه و مواد مخدر به آرامی شهر را مورد هجوم قرار دادند؛ حضور بعدی آنان به عنوان علامت بدشانسی برای دوران معاصر پذیرفته شد.

علی رغم این مشکلات، موارد خوبی در اِستوود اتفاق افتاده است و اخیراً برنامه‌های خبری تلویزیون، داستان‌های خاصی را بازگو می‌کنند و برخی از اصطلاحات برنامهٔ درسی در مدرسه راهنمایی اِستوود را هم به تصویر می‌کشند. معلمان با سابقه‌تر مدرسه موافقند که در این زمان داستان‌های مثبتی دربارهٔ مدرسهٔ آن‌ها وجود دارد و این داستان‌های اصلاح شده، توسط افراد بسیاری مورد قبول واقع شده‌اند.

نظرات کاربران

ஃஐஓலஃ
۱۳۹۹/۰۶/۱۰

این کتاب چرا انقدر قیمتش بالاست مگه چی داره؟!🤨⁦☹️⁩

کاربر ۲۷۸۳۰۹۹
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

خیلی آموزنده و خیلی خوب قیمتش تازه کمه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۱۶ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان