دانلود و خرید کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی نعمت‌الله سقازاده آرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی اثر نعمت‌الله سقازاده آرانی

کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی

انتشارات:انتشارات مرسل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی

کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی، نوشته‌ی نعمت‌الله سقازاده‌ی آرانی هر چیزی را که لازم است برای داشتن ذهنی آرامی و جسمی سالم و پاک بدانید، به شما می‌گوید.

درباره‌ی کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی

کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی اثری است که ما را برای داشتن یک ذهن آرام و آسوده و جسمی که در کمال سلامت و به‌دور از تنش‌های معمول به سر ببرد، راهنمایی می‌کند. در کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی با ویژگی‌های منحصر به فرد انسان آشنا می‌شویم و به راه‌های کسب موفقیت دست می‌یابیم. علاوه بر آن، از راهکارهای کنترل افکار و روحیات خود اطلاع پیدا می‌کنیم. به عواملی که امید و باور را در انسان ایجاد می‎کنند دست پیدا می‌کنیم. باورهای مثبت و سازنده را می‌شناسیم. با روش‌های کاربردی برقراری ارتباط با دیگران آشنا می‌شویم. یاد می‌گیریم که چگونه می‌توانیم خط مشی ذهنی دیگران را بخوانیم؟ با چگونگی کشف ذهنیت افراد، از راه خصوصیات ظاهری آنان آشنا می‌شویم. می‌آموزیم که چگونه با شناخت عملکـرد ذهنـی همسـرمان بـه پیونـد زناشـویی پایـداری دسـت پیدا کنیم.

با مطالعه‌ی کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی، علاوه بر تمام مطالبی که در بالا ذکر شد، به چیزهایی دیگری هم نظیر  انتظارات متقابل زن و شوهر آگاه می‌شویم. و در نهایت پاسخی برای این پرسش پیدا می‌کنیم که چگونه می‌توان به جسمی با نشاط و شاداب دست یافت؟

کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌هایی با موضوعات این چنینی علاقه‌مند هستید و اگر دوست دارید، دانش خودتان را درباره‌ی سلامت جسم و روان بالا ببرید، کتاب رموز دستیابی به آرامش جسمی و روانی را بخوانید. 


نظرات کاربران

کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

مفید بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان